Teknisk support till EasyCashier

Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2024-02-13

Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos EasyCashier.

Om företaget
EasyCashier är ett modernt kassa- och bokningssystem som används av tusentals svenska företag från olika branscher över hela landet. Sedan 2007 har EasyCashier varit en pålitlig aktör på marknaden och deras verksamhet består idag av ett team på 5 dedikerade medarbetare som arbetar från det moderna kontoret i centrala Stockholm. EasyCashier sätter stort värde på kontinuerlig utveckling och strävar efter att ständigt förbättra deras plattform för att möta kundernas behov och önskemål.

EasyCashiers passion är att erbjuda ett kassa- och bokningssystem som är lätt att använda, prisvärt och säkert, samtidigt som det upprätthåller högsta möjliga standard. De strävar efter att vara det självklara valet när det gäller kassasystem för företag i alla storlekar och branscher. Deras vision är enkel: Erfarenhet, trygghet och enkelhet. I början av din anställning kommer du att få en grundlig introduktion av företagets grundare för att lära dig om företagets historia, värderingar och produkter. Detta kommer att ge dig en bra förståelse för företagets vision och hur ditt arbete bidrar till dess framgång.

Dina arbetsuppgifter
Som teknisk support hos EasyCashier är din huvudsakliga uppgift att hantera tekniska supportfrågor från kunder. Det innebär att du svarar på frågor om produkternas funktionalitet, felsöker tekniska problem och ger vägledning. Kundens frågor kan vara varierande, från problem med kortbetalningar och Swish, till hur en rapport tas ut. Andra vanliga ärenden kan handla om integration med andra system som Fortnox. Din support ges främst via telefon och e-post. Du kommer även använda det praktiska fjärrstyrningsprogrammet TeamViewer för att styra kundens dator på distans och effektivt lösa kundernas problem.

Utöver att lösa kundfrågor så har du möjlighet att föreslå och driva förbättringsåtgärder för att effektivisera kundsupportprocessen. Det kan innebära att identifiera mönster i kundfrågor och föreslå lösningar för att minska upprepade ärenden, samt att utveckla och förbättra befintliga supportresurser. I perioder med lägre supportbehov får du möjligheten att hjälpa till med andra uppgifter som uppstår i deras dynamiska arbetsmiljö. Detta kan exempelvis innebär att hjälpa till med att skapa marknadsföringsmaterial, genomföra försäljningsaktiviteter eller administrera produktlicenser via företagets system.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning, meriterande med utbildning inom IT
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift samt meriterande med kunskap i ett tredje språk
• Arbetserfarenhet inom kundservice, gärna inom teknisk support
• God datorvana och starkt intresse för IT/teknik
• Goda kunskaper i Microsoft Windows
• Meriterande med kunskap/intresse inom marknadsföring/kommunikation/grafisk design

För att passa i rollen som teknisk support hos EasyCashier ser vi att du är en kommunikativ och tillmötesgående person som gillar att hjälpa andra. När ett problem uppstår är du lösningsorienterad och blir motiverad av att kunna ge kunderna förstklassig service. Du arbetar tätt ihop med dina kollegor varpå vi ser att du trivs med att jobba tillsammans med andra, ser till gruppens bästa och gärna hjälper till med det som behövs. Du tar egna initiativ i ditt arbete, är handlingskraftig och gillar ett flexibelt arbetssätt. Du har ett genuint intresse för teknik och IT och drivs av att lära dig mycket om mycket.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Eastmansvägen 25, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail, info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-03-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Amanda Soldati
amanda.soldati@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
8466592

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: