Teknisk support till Cygate

Bravura / Supportteknikerjobb / Karlstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Karlstad, Hammarö, Forshaga, Grums, Kil eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Karlstad, Nacka, Arvika, Hagfors, Mariestad eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.

Publiceringsdatum
2016-08-31

Företaget
Cygate är specialiserade på systemintegration för IT och telekommunikation med över 700 medarbetare i Sverige. Cygate är en del av Telia och har djup teknisk kunskap inom IT-infrastruktur samt är en molnleverantör med höga certifieringar. Kulturen präglas av starkt teknikintresse och en hög servicenivå.

Cygate söker nu medarbetare till sitt kontor i Karlstad, där du blir en del av ett team med god gemenskap.

Dina arbetsuppgifter
I rollen, som internt kallas Professional Hosting Manager, utgör du en viktig roll för Cygates kunder där du fungerar som en ledande teknisk support. Du ansvarar för den första kundkontakten och bistår med din tekniska kompetens för att lösa kundernas problem. I denna roll arbetar du nära Cygates interna funktioner, som till exempel säljorganisationen. Din roll innebär att besvara kunders tekniska frågor över telefon och mail, samt att arrangera kundmöten. Du arbetar aktivt för att leverera en hög service och har eget ansvar för dina kundrelationer.

Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieutbildning, gärna inom teknik eller IT
• Du har erfarenhet av att arbeta som teknisk support och har kunskaper i Active Directory
• Du talar och skriver obehindrat på svenska såväl som på engelska
• Det är meriterande med eftergymnasial utbildning inom teknik eller IT samt kunskaper inom Windows Server, Exchange och Vmware

För att trivas i rollen har du en god teknisk förståelse och en förmåga att självständigt strukturera och planera ditt arbete. Du har intresset och viljan att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar och god service. Vidare har du en lösningsorinterad inställning till problem samt en fallenhet att knyta nya kontakter och bygga långsiktiga kundrelationer.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Karlstad
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna h%C3%A4r " shape="rect" target="_blank">http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Professional hosting manager, service manager, teknisk support, teknik, support, IT, Karlstad, heltid

Varaktighet, arbetstid
Enligt överenskommelse., Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-09-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gabrielle Svensson 08-40024050 gabrielle.svensson@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1780

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3021959

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: