Teknisk support till Bisnode med start omgående!
KFX HR-partner Göteborg AB / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos KFX HR-partner Göteborg AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungsbacka,
Borås,
Halmstad eller i
hela Sverige Om tjänsten
Nu söker vår kund Bisnode efter en teknikintresserad person för kortare uppdrag! Har du arbetat med integrationsleveranser eller som ServiceDesk support tidigare? Är du flexibel, serviceminded och gillar att ta an nya utmaningar? Har du kunskaper i hur API:er är uppsatta? Då kan du vara den vi söker!
Om företaget
Bisnode är dedikerade till att leverera insikter för att hjälpa sina kunder att fatta smartare beslut, både dagliga frågor samt viktiga strategiska beslut. Bisnode drivs av en ambition som genomsyrar allt man gör, här vill man göra det möjligt för kunder att fatta smartare beslut. På Bisnode hittar du individer som med sin expertis, kultur, humor och sina idéer berikar verksamheten. Det är när alla bidrar med sina styrkor som Bisnode utvecklas som företag! Läs mer om hur det är att jobba på Bisnode här: bisnode.com/karriar.
Arbetsuppgifter
Bisnode behöver en teknikintresserad person som har ett öga för detaljer. I rollen kommer du att analysera, dokumentera och summera hur processerna utförs samt se dess förbättrings- och utvecklingsmöjligheter. Därefter kommer du att kvalitetssäkra och föra arbetet vidare till kontoret i Stockholm.
Rollen kommer att anpassas beroende på tidigare erfarenheter, men du kommer i huvudsak att arbeta med:
• Hantering av sälj- och kundförfrågningar inkl. second-line support.
• Återkoppla och informera kund om förändringar och uppdateringar för pågående leverenser.
• Utveckla produktionssystem/processer samt minimering av manuell hantering av data- och kundinformation, samt öka graden av automatisering.
• Samt bidra till utveckling och förbättring av Bisnodes produkter, tjänster, supportfunktioner, administration, och verksamhet i övrigt.
Kvalifikationer
Till denna tjänst söker vi dig med starkt driv, engagemang och initiativförmåga. Vi ser att du som person är ansvarstagande, kvalitetsmedveten samt drivs av ett processtänk. Vidare vågar du ifrågasätta och har skinn på näsan. För att trivas i teamet ser vi att du är en social lagspelare som gärna delar idéer och tankar med kollegorna.
Vi söker dig som tidigare arbetat med integrationsleveranser, ordermottagning eller som Servicedesk support/Tech support. Viktigast för tjänsten är att du har ett start teknikintresse och har grundkunskaper i hur API:er är uppsatta. Du talar även flytande i det svenska och engelska språket.
Övrigt
Tjänsten är med start början av november och pågår minst till sista januari.
I denna rekryteringsprocess samarbetar Bisnode med KFX HR-partner och samtliga frågor hänvisas till ansvarig rekryterare Anna Berggren 031-711 98 00. Vi går igenom ansökningarna löpande, så skicka ditt CV och personligt brev till oss så snart som möjligt.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillfälligt arbete, 11 dagar - 3 månader
Publiceringsdatum2017-10-27ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-11-30
Ange följande referens när du ansöker: 2943
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktAnna Berggren
FöretagKFX HR-partner Göteborg AB
AdressKFX HR-partner Göteborg AB
Odinsgatan 6
41103 Göteborg
KontorsadressOdinsgatan 6
Jobbnummer 3772786
Observera att sista ansökningsdag har passerat.