Teknisk support / Supporttekniker / Tekniker / B2B

Bravura / Supportteknikerjobb / Växjö
2018-08-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Teknisk support / Supporttekniker / Tekniker / B2B" (publicerad 2019-05-06) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Växjö, Alvesta, Uppvidinge, Lessebo, Hylte eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Växjö, Emmaboda, Ljungby, Älmhult, Värnamo eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.


Publiceringsdatum
2018-08-15

Företaget
Företaget hjälper människor och företag att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader, vilket ger den bästa kundupplevelsen, hög kvalitet i näten och en kostnadseffektiv verksamhet. De är ledande inom kommunikationslösningar och gör stora satsningar för att bygga ut den fasta och mobila infrastrukturen i Sverige.

Företaget söker nu medarbetare till deras supportteam på kontoret i Växjö. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Bravura och arbeta som konsult. Företagets intention är att du på sikt ska bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som teknisk support ansvarar du för att supportera företagskunders användare. Du arbetar i ett ärendehanteringssystem och du hanterar en bredd av ärenden som varierar i omfattning och komplexitet. Du supporterar främst över telefon i ärenden rörande Microsoftprodukter, där fokus ligger på Office-paketet och applikationerna Skype, Excel och Outlook. Exempel på ärenden är behörighetsfrågor, problem med att öppna fler och att återställa program samt förlorade data. Vidare syftar ditt arbete även till att utbilda dina kunder i applikationerna samt att vidareutveckla applikationernas funktioner med målet att effektivisera för kunden. Du tillhör ett team sex personer och avdelningen präglas av god gemenskap, ett starkt tekniskt intresse och stor kunskap kring produkterna. Här erbjuds du att arbeta gentemot stora företagskunder i ett team med kompetenta kollegor, där ni arbetar tillsammans för att skapa en god kundnöjdhet.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieutbildning
• Du har tidigare arbetslivserfarenhet, gärna inom kundservice och/eller som teknisk support
• Du talar svenska såväl som engelska obehindrat
• Meriterande är teknisk eftergymnasial utbildning samt kunskaper inom Microsoftprodukter, främst inom applikationerna Skype, Excel och Outlook

Vi tror att du som söker är en person med tekniskt intresse som trivs i en roll där du får ta ansvar för din egen utveckling och självständigt strukturera och driva ditt arbete framåt. Du lockas av en social roll och du har förmågan att skapa goda relationer och du motiveras av att ge god service till dina kunder. Att agera problemlösande ser du som motiverande och du har intresset samt förmågan att fördjupa dig i problem. Vidare ser du möjligheter i förändring och du trivs i en roll som innebär förändrade direktiv och varierad arbetsbelastning.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Växjö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Sökord: Supporttekniker, teknisk support, tekniker, kundservice, kundtjänst, Microsoft, konsult, heltid, Växjö

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gabrielle Svensson gabrielle.svensson@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0780

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4291431

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: