Teknisk support / Supporttekniker / Tekniker / B2B

Bravura / Supportteknikerjobb / Växjö
2019-03-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Teknisk support / Supporttekniker / Tekniker / B2B" (publicerad 2019-05-06) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Växjö, Alvesta, Uppvidinge, Lessebo, Hylte eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Växjö, Emmaboda, Ljungby, Älmhult, Värnamo eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2019-03-20

Företaget
Företaget hjälper människor och företag att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader, vilket ger den bästa kundupplevelsen, hög kvalitet i näten och en kostnadseffektiv verksamhet. De är ledande inom kommunikationslösningar och gör stora satsningar för att bygga ut den fasta och mobila infrastrukturen i Sverige.

Företaget söker nu medarbetare till deras supportteam på kontoret i Växjö. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Bravura och arbeta som konsult. Företagets intention är att du på sikt ska bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som teknisk support ansvarar du för att supportera stora företagskunders användare. Du arbetar i ett ärendehanteringssystem och du hanterar en bredd av ärenden som varierar i omfattning och komplexitet. Du supporterar främst över telefon, där exempel på ärenden är behörighetsfrågor, problem med att öppna filer och att återställa program samt förlorade data. Du tillhör ett team och avdelningen präglas av god gemenskap, ett starkt tekniskt intresse och stor kunskap kring produkterna. Här erbjuds du att arbeta gentemot stora företagskunder i ett team med kompetenta kollegor, där ni arbetar tillsammans för att skapa en god kundnöjdhet.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieutbildning
• Du har tidigare arbetslivserfarenhet, gärna inom kundservice och/eller som teknisk support
• Du talar svenska såväl som engelska obehindrat
• Meriterande är teknisk eftergymnasial utbildning samt kunskaper inom Microsoftprodukter

Vi tror att du som söker är en person med tekniskt intresse som trivs i en roll där du får ta ansvar för din egen utveckling och självständigt strukturera och driva ditt arbete framåt. Du lockas av en social roll och du har förmågan att skapa goda relationer och du motiveras av att ge god service till dina kunder. Att agera problemlösande ser du som motiverande och du har intresset samt förmågan att fördjupa dig i problem. Vidare ser du möjligheter i förändring och du trivs i en roll som innebär förändrade direktiv och varierad arbetsbelastning.

Övrig information:

• Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, men det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Start: Enligt överenskommelse (Omgående önskvärt)
Plats: Växjö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: <a href='https://www.bravura.se/din-karriar#hs_cos_wrapper_widget_1528111162772'>https://www.bravura.se/din-karriar</a>.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Supporttekniker, teknisk support, tekniker, kundservice, kundtjänst, konsult, heltid, Växjö

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-04-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gabrielle Svensson gabrielle.svensson@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0780

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4680223

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: