Teknisk support / Supportansvarig

Bravura / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.


Publiceringsdatum
2017-12-20

Företaget
Visiba Care grundades 2014 för att göra det enklare för patienter att kommunicera med sin vårdgivare via nätet. Plattformen gör det möjligt för vårdgivare att öppna en digital mottagning under eget varumärke och erbjuda funktioner som tidsbokning, videobesök, formulär och chatt. Idag är Visiba Care Sveriges ledande plattform för digitala vårdbesök. Bland kunderna finns flera svenska landsting såväl som ett större antal privata vårdgivare i Norden och Storbritannien


Dina arbetsuppgifter
I rollen som teknisk support hanterar du inkommande användarrelaterade ärenden via både telefon och mail, främst från vårdgivare. Ärendena är av varierande omfattningsgrad och berör allt ifrån att videosamtal mellan vårdgivare och vårdtagare inte fungerar till att du får förklara funktionaliteten i plattformen för användare. Ärendena inkommer förutom från Sverige även från andra nordiska länder samt Storbritannien. Supportärenden av tyngre slag eskaleras vidare till tredje linjens support som sitter på annan ort. Förutom att agera externt stöd kommer du även i rollen att få vara med på interna tester inför nya releaser av mjukvaran.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasial utbildning, gärna inom data/IT
• Arbetslivserfarenhet från liknande område, gärna av tekniskt supporterande arbete
• Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har mycket goda kunskaper i engelska, kunskaper i annat nordiskt språk är meriterande
• Erfarenhet från SaaS och Zendesk är starkt meriterande

Vi söker dig med tekniskt intresse som är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Du har viljan att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. Du tar ansvar över dina arbetsuppgifter och kan självständigt sätta igång nya projekt och bedriva ditt arbete vidare. Slutligen tror vi att du har en utvecklad problemlösningsförmåga i kombination med en lösningsfokuserad inställning.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, info@bravura.se, tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <ahref='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Sökord: first line, 1st line, second line, 2nd line, teknik, support, IT-support, IT, data, Teknik, start-up, tillväxt, innovativ, vård, Göteborg, heltid

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-01-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Johnson anna.johnson@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3864684

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: