Teknisk support sökes till finansbolag

Klarna / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Klarna i Stockholm, Solna eller i hela Sverige

På jakt efter ett jobb som verkligen ger dig chansen att visa vad du går för? Vill du växa tillsammans med Sveriges ledande utvecklare av finansiella tjänster för konsumenter och näthandeln? Ta chansen och anslut dig till oss på Klarna!
Klarna är ett starkt växande bolag som på 5 år vuxit från 0 till 200 anställda. Vi har över 4000 kunder, bland andra CDON, Dustinhome och Zoovillage. Bolaget är grundat av entreprenörer och har blivit uppmärksammat i media för sin tillväxt.
På Klarna har vi aldrig tråkigt. Med den höga tillväxttakt som vi har befunnit oss i sedan starten finns det alltid nya intressanta projekt att ta tag i. Detta resulterar i en stimulerande arbetsmiljö med varierade arbetsuppgifter som definitivt kommer ge dig ökade kunskaper inom en mängd olika områden.
Är du ambitiös och gillar att jobba i framkant? Vi söker nu fler medarbetare till vår Merchant Support avdelning som är Klarnas ansikte utåt våra alla e-handelsföretag. Vi hjälper butiker att komma igång med våra betaltjänster och har en nyckelroll i samarbetet mellan sälj, utvecklingsavdelningen, kundtjänst och produktutveckling.

Publiceringsdatum
2010-04-27

Dina arbetsuppgifter
Som supporttekniker kommer du att assistera vid integreringen av Klarnas egenutvecklade betalningslösningar i våra kunders webbutiker och fungera som rådgivare till de butiker med egen teknisk kompetens. Kunderna sträcker sig från de allra minsta till Nordens största e-handlare.
Förutom att ge service till butikerna har du även en central roll internt där du ger förslag på lösningar till andra inom gruppen eller andra avdelningar.
Vem är du?
Vi tror att du har en gymnasieexamen och har ett stort eget intresse av teknik och Internet. Du har goda kunskaper inom webbprogrammering främst HTML, CSS, PHP och/eller .Net och MySQL.
Det är meriterande att du har drivit eller varit delaktig i egna webbprojekt som till exempel ehandel.
I och med att du arbetar nära kunder vill vi att du är service-minded och ser lösningar där andra ser problem. Ditt arbete kommer att få stor betydelse för hur väl Klarnas system fungerar ute hos kunden och du kommer att vara nyckelspelaren som våra kunder vänder sig till för att få stöd.
Vi ser gärna därför att du har tidigare erfarenhet från ett serviceyrke eller inom försäljning.
Vi på Klarna erbjuder dig:
• Eftersom vi är ett snabbväxande företag finns det goda utvecklingsmöjligheter inom organisationen.
• En rolig arbetsplats där det går fort framåt och med många aktiviteter och engagerade medarbetare.
• Stor möjlighet att påverka arbetssätt
Antar du utmaningen?
Sista ansökningsdag är 13:e Maj. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-05-13
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Conrad Gerlach

Företag
Klarna

Adress
Klarna
Norra Stationsgatan 61
11343 Stockholm

Jobbnummer
636952

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Klarna

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Klarna: