Teknisk support / Servicedesk / IT-support

Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2019-11-25
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Teknisk support / Servicedesk / IT-support" (publicerad 2020-01-07) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2019-11-25

Företaget
Intrum är ett välkänt kredithanteringsföretag. Deras uppdrag är att skapa en sund ekonomi i samhället. De är verksamma runt om i Europa med omkring 8000 anställda i 27 länder. Företaget finns på flertalet orter i Norden och Sverige. I Sverige är det omkring 450 medarbetare varav 320 finns på Stockholmskontoret. På arbetsplatsen råder en familjär stämning och nu letar vi efter en person som vill vara en del av Business Support IT teamet.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som Business Support Analyst ingår du i ett supportteam om fyra personer. Tillsammans stöttar ni organisationen i IT-relaterade ärenden avseende programvara och hårdvara där fokuset ligger på hårdvarurelaterande ärenden. Det kan exempelvis handla om datorer, mobiltelefoner, nätverk eller skrivare. Du arbetar tillsammans med övriga i teamet samt infrastruktursleverantören för att lösa de tekniska ärendena på Intrums kontor i både Stockholm och Göteborg. Arbetet utförs per telefon, mail och onsite i kontorslandskapet. Du ansvarar för att analysera och bedöma inkommande ärenden från användarna som är företagets anställda. Ärenden som du ansvarar för är både incidenter, beställningar samt mindre projekt.

Variationen av arbetsuppgifter är stor och du kommer få en gedigen introduktion samt arbeta tätt tillsammans med teamet. Om intresset finns kan det även förekomma resor till de andra kontor i Sverige. Fokus kommer under perioder vara inkoppling av utrustning och att sätta upp nya arbetsplatser för Intrums anställda. Tjänsten är en projektanställning som varar i 22 månader.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieutbildning
• Något års arbetslivserfarenhet, gärna från en teknisk och/eller kundorienterad roll
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
• Du har god datorvana och kunskaper inom Windows och Office-paketet
Meriterande:
• Erfarenhet av Active Directory, SharePoint, nätverk eller SCCM

Vi tror att du som söker tjänsten har ett stort intresse för teknik och trivs i en roll där du strukturerar och driver ditt eget arbete framåt. Vidare tar du ansvar för dina arbetsuppgifter där du ser det som motiverande att ta egna initiativ. Du har viljan och intresset att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. Du trivs i en social roll med många kontaktytor och har ett flexibelt förhållningssätt.

Övrig information:

• Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 22 månader. Du kommer att vara anställd av Bravura och arbeta som konsult hos Intrum. Det finns goda möjligheter till förlängning av konsultuppdraget, förutsatt att alla parter är nöjda.

Start: 2 mars
Plats: Sickla, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du problem med att skicka in din ansökan eller frågor kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller ringa vår växel 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval, och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan!

Sökord: support, supporttekniker, IT, IT-support, helpdeskmedarbetare, helpdesk, servicedesk, servicedeskmedarbetare, service, data, systemvetenskap, Active Directory, Microsoft, AD

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-12-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
4974164

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: