Teknisk support/servicedesk/1st line/2nd line
Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
2016-11-21
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Teknisk support/servicedesk/1st line/2nd line" (publicerad 2016-12-27) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.
Publiceringsdatum2016-11-21FöretagetCellip är ett modernt telekom/IT-bolag med 32 anställda och som har sitt huvudkontor på Södermalm i Stockholm. Deras ambition är att öka kundernas lönsamhet genom priseffektiva och flexibla kommunikationslösningar i marknadens tekniska framkant. Cellips mål är att genom effektiva arbetssätt möjliggöra ökad produktivitet och effektivitet hos sina kunder. De har ett brett tjänsteutbud inom IP-telefoni för små och medelstora kunder samt som de ökar snabbt inom segmentet större företagskunder genom bland annat mobiltelefoni och Microsoft Lync. Vidare tar Cellip ansvar för helhet i affärskritiska tillämpningar i molnet, vilket gör att allt är framtidssäkrat hos deras kunder. Företagskulturen hos Cellip beskrivs som öppen där engagemang från medarbetarna värdesätts högt och kontinuerlig kompetensutveckling blir en del av arbetsdagen.
Nyfiken på att veta mer? Se gärna Cellips hemsida på:
https://www.cellip.com/ Dina arbetsuppgifterI rollen som supporttekniker kommer du främst arbeta med att erbjuda teknisk support till företagets kunder via telefon och mail. De ärenden som hanteras kan handla om allt från tekniska problem till rena användarfrågor om hur deras tjänster fungerar. Dina arbetsuppgifter innebär huvudsakligen att på distans ta emot, registrera och hantera inkommande ärenden via telefon eller mail i företagets ärendehanteringssystem. Du installerar, konfigurerar och anpassar hård- och mjukvara samt genomför felsökning vid behov.
Arbetstiderna omfattar heltid, helgfria vardagar under tiderna 08.00 - 17.00.
Kvalifikationer• Avslutad gymnasial utbildning
• Erfarenhet av liknande roll inom teknisk support, med fördel inom telekom
• Meriterande med erfarenhet av arbete med Microsofts produkter/tjänster. Även meriterande med erfarenhet av arbete i ärendehanteringssystem och/eller CRM-system
• God dator- och systemvana
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, såväl i svenska som engelska
För att trivas i tjänsten är du en person som har förmågan att skapa goda relationer med människor i din omgivning samt som trivs med att arbeta i grupp. Du är en person som genom din kommunikativa förmåga arbetar serviceinriktat och på ett flexibelt sätt kan bemöta olika människor. Därtill är du en person som är initiativtagande och på ett prestigelöst sätt tar dig an arbetet.
Övrig information:
Start: Omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Plats: Stockholm, Södermalm
Lön: Fast lön enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: supporttekniker, support, supportmedarbetare, servicedesk, servicedeskmedarbetare, 1st line, 2nd line, telekom, teknik, teknisk support, kundtjänst, service, Microsoft, ärendehantering, ärendehanteringssystem, heltid, Stockholm
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-12-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPetra Landestål
petra.landestal@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3171621
Observera att sista ansökningsdag har passerat.