Teknisk support med utvecklingsmöjligheter

Easycashier AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2018-09-28
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Teknisk support med utvecklingsmöjligheter" (publicerad 2021-10-01) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Easycashier AB i Stockholm

Är du en lagspelare som vill jobba långsiktigt med ett av marknadens mest populära kassasystem? Vill du ha smarta kollegor i ett företag med hög trivselfaktor där entreprenörsanda, service och teknik står högt i kurs? Då har du kommit rätt!

Vi söker dig med erfarenhet av support som vill utvecklas på ett marknadsledande teknikföretag inom kassasystem och arbeta med spännande kunder.

Rollen består av att kunna sköta teknisk support tillsammans med vår existerande supportpersonal. Supportfrågorna är mycket varierande vilket är en tjusning med jobbet. Du kommer att ha massor av kundkontakt, främst via telefon men även via chatt och mail. I de stunder som supportbehovet är lägre kan rollen bestå av uppgifter inom marknadsföring, försäljning eller administration. Inriktningen på uppgifterna kommer att anpassas utefter dina kunskaper och kvalifikationer, så betona i din ansökan vad dina styrkor är förutom teknisk support.
Då tjänsterna och produkterna ständigt utvecklas får du möjlighet att kontinuerligt lära dig ny teknik. I början av din anställning erbjuds du även en gedigen introduktion av grundarna.

För att trivas i den här rollen behöver du vara kommunikativ, ha en utpräglad känsla för service och ha ett genuint intresse för teknik och IT. Du behöver kunna mycket om mycket, och vara ett stöd för både våra kunder och dina medarbetare. Du tar egna initiativ i ditt arbete och du anstränger dig för att leverera lösningar till andra. Dina kollegor litar på dig och du har en förmåga att hålla det du lovar. Du driver ditt eget arbete framåt och trivs i en föränderlig miljö.

EasyCashier har tusentals nöjda kunder i många olika branscher Vi på EasyCashier AB är otroligt stolta över vår support då våra kunder är mycket nöjda med servicen de får. Vi består idag av 4 personer samt ett antal konsulter. Hos oss arbetar du i ett modernt kontorslandskap i centrala Stockholm. Då vi är ett litet bolag hjälps vi åt med vissa uppgifter och kan ibland få rycka in åt varandra. Vi har en god sammanhållning och har som målsättning att alltid ha roligt på jobbet.

Varaktighet, arbetstid
Tjänsten påbörjas som en provanställning i 6 månader, med ömsesidig uppsägningstid 1 månad. Efter 6 månader övergår tjänsten i en tillsvidareanställning.

Publiceringsdatum
2018-09-28

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-31

Kontakt
Lars Olsson lars@easycashier.se 0812448800

Företag
Easycashier AB

Adress
Easycashier AB
Holländargatan 22
11359 Stockholm

Kontorsadress
Holländargatan 22

Jobbnummer
4372590

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Easycashier AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Easycashier AB: