Teknisk support med kunskap inom nordiska språk

Envoke Talent AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2018-09-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Teknisk support med kunskap inom nordiska språk" (publicerad 2019-09-16) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Envoke Talent AB i Stockholm, Solna, Danderyd, Botkyrka, Uppsala eller i hela Sverige

Om tjänsten
Envoke Talent söker för vår kunds räkning en supporttekniker för att utöka deras nordiska servicedesk-team.

Uppdraget är en del av vår konsultuthyrning där du kommer att vara anställd av Envoke Talent och arbeta ute hos vår kund.

Arbetsuppgifter
Som teknisk support kommer du att ingå i ett team med kunniga kollegor som alla brinner för att leverera värdeskapande supporttjänster i världsklass. Ni jobbar nära verksamheten och du kommer att vara en viktig del i att driva och följa upp effektiviseringsarbetet inom servicedesk.

Exempel på arbetsuppgifter:
- Ansvara för planering och koordinering av inkommande incidenter
- Ansvarig att lösa inkommande incidenter & serviceförfrågningar
- Utveckla processen incidenthantering
- Arbeta med ständiga förbättringar & utveckling av servicedesk för att uppnå en support i världsklass
- Vid behov ta ansvar för diverse onsite uppdrag som inventeringar, beställningar och leverantörskontakter

Vi söker en dedikerad person som vill leverera värdeskapande supporttjänster i världsklass.

Vi söker dig som
Har arbetslivserfarenhet inom IT-området och kompetens inom Windows plattform. Du har goda kunskaper inom nordiska språk (danska, finska eller norska) samt talar och skriver svenska och engelska flytande.

Det är meriterande om du har erfarenhet av ITIL och-/eller har erfarenhet från en roll inom servicedesk.

För att trivas i rollen är du drivande, engagerad och har god initiativförmåga. Du är en lagspelare som uppskattar att arbeta i team och har lätt för att knyta nya kontakter. Att få ta ansvar och anta nya utmaningar triggar dig och du har ett intresse för problemlösning.

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer att vara anställd hos oss på Envoke Talent och arbeta ute hos vår kund.

Publiceringsdatum
2018-09-17

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-10-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gisela Engelbert gisela.engelbert@envoketalent.com 0707-791 548

Företag
Envoke Talent AB

Adress
Envoke Talent AB
Box 1136
16422 Kista

Kontorsadress
Kista Entré

Jobbnummer
4351938

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Envoke Talent AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Envoke Talent AB: