Teknisk Support Med Ansvar För Reklamationer
ATV Sweden AB / Kundservicejobb / Ljungby
2022-01-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Teknisk Support Med Ansvar För Reklamationer" (publicerad 2022-08-30) ⬅️
Visa alla kundservicejobb i Ljungby,
Älmhult,
Hylte,
Alvesta,
Värnamo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos ATV Sweden AB i Ljungby Är du tekniskt intresserad och brinner för att hjälpa kunder? Är du dessutom redo för en utmaning i ett spännande och växande företag med härliga kollegor? Vi söker nu en teknisk support med ansvar för reklamationer med start snarast möjligt. Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag.
Publiceringsdatum2022-01-03Om tjänstenATV Sweden bedriver handel inom tre olika affärsområden (ATV, Marint och El-fordon). Företaget grundades år 2002 och växer i raketfart. Idag bedriver bolaget handel i Sverige, Norge, Finland, Danmark samt polen. ATV Sweden har idag agenturen för ett flertal varumärken så som CFMOTO, Alloycraft, HIDEA, Super SOCO, Sur-ron, Kayo och Black Wolf.
Bolaget består av 30 anställda. Verksamheten är förlagd i Ljungby Småland där vi även har vårt lager på 11 000 kvadratmeter för såväl produkter som reservdelar. Som teknisk support ingår du i ett team om 4 personer.
Du erbjuds
Vi erbjuder en utvecklande och varierande roll i ett spännande bolag med god tillväxt och korta beslutsvägar. Som teknisk support med ansvar för reklamationer på ATV Sweden arbetar du under eget ansvar med stor möjlighet att utveckla och påverka ditt dagliga arbete. Här kommer du att ingå i ett glatt gäng av medarbetare som håller högt i tak. Tillsammans sköter ni helheten inom alla tekniska frågor där du dessutom är huvudansvarig för reklamationer.
Du som sökande
Ett högt arbetstempo och nya utmaningar gör att du trivs på ditt arbete. Du är lösningsorienterad, har ett personligt driv och tar gärna initiativ, ansvar och är självgående.
Vi söker dig som har en god teknisk bakgrund (gärna inom fordonsbranschen eller liknande) och trivs i en föränderlig vardag med bra förmåga att kunna prioritera och hålla ordning och reda även när arbetstempot går upp. Flexibilitet och noggrannhet är där med A och O. Vi ser att du har en god kommunikationsförmåga, är social och har lätt till samarbete.
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet inom reklamationshantering eller annan relevant erfarenhet för tjänsten. Du har lätt för att kommunicera och behärskar svenska och engelska i tal och skrift. God datorvana är ett krav.
Ansökningar bearbetas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden löpt ut. Skicka din ansökan till
micke@atvsweden.se så snart som möjligt, senast 2022-01-31.
Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta Micke Anderzon på 0703469445
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-01-31
AdressAtv Sweden AB
GJUTERIGATAN 10
34131 LJUNGBY
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Atv Sweden AB (org.nr 556539-1876)
Gjuterigatan 10 (
visa karta)
341 31 LJUNGBY
Ansökan E-post:
micke@atvsweden.se Arbetsplats Atv Sweden AB
Kontakt VD
Micke Anderzon
micke@atvsweden.se 0703469445 Jobbnummer 6222516
Observera att sista ansökningsdag har passerat.