Teknisk Support / Kundtjänst / Technical Customer Support Telia

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2019-12-23

Företaget
Telia Company är den nya generationens telekomföretag. Deras cirka 20 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. De är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt - året om. De har bestämt sig för att förändra IT-och telekomindustrin och föra världen närmare deras kunder.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som teknisk support ansvarar du för att supportera såväl privata som företagskunder i frågor kopplade till deras bredbandsanslutningar. Ärendena varierar i omfattning och komplexitet. Du supporterar främst över telefon och mail, där exempel på ärenden är problem med att komma ut på Internet, frågor kring abonnemang och tjänster samt frågor relaterade till hårdvaran. I din roll ingår det även arbetsuppgifter som rör fakturering, påminnelse och inkasso för de kunder som är aktiva i ditt nät. Du tillhör ett mindre team som präglas av god gemenskap, ett starkt tekniskt intresse och stor kunskap.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieutbildning med inriktning mot IT
• Erfarenhet av kundtjänstarbete där man jobbat mot både privata som företagskunder
• Du har ett brett tekniskt intresse kopplat mot IT
• Du talar svenska såväl som engelska obehindrat
• Tidigare erfarenhet från att arbeta inom bredbandsupport (starkt meriterande)

Vi ser att du trivs i en roll där du får ta ett stort eget ansvar och självständigt strukturera och driva ditt arbete framåt. Du uppskattar att arbeta strukturerat och är noggrann i ditt arbetssätt. Du ser konsekvenserna av din arbetsinsats och du anstränger dig för att leverera en kundanpassad och effektiv lösning. Vidare ser du ett värde i att arbeta i team tillsammans med kollegor och du har förmågan att hålla vad du lovar gentemot andra.

Övrig information:

• Det här är ett konsultuppdrag på heltid som löper fram till årskiftet 2020/2021. Du kommer att vara anställd av Bravura och arbeta som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av konsultuppdraget, förutsatt att alla parter är nöjda.

Start: Omgående med start i januari
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du problem med att skicka in din ansökan eller frågor kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller ringa vår växel 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval, och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än sista ansökningsdatum. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundtjänst, support, teknisk support, IT, telekommunikation, telekom, bredband, kundsupport, helpdesk, administration, ekonomi, fakturering, Malmö, Telia

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-01-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
5018807

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: