Teknisk support / Kundtjänst / Kundservice / Kundsupport till Ba
Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2019-02-11FöretagetBabs Paylink tillhandahåller och utvecklar säkra och effektiva betalningslösningar för kortbetalning. De är idag en ledande aktör i Sverige inom sitt område och deras kunder är olika typer av företag, exempelvis restauranger och inom detaljhandel. Babs Paylink grundades år 1999 och ägs av Swedbank och det amerikanska bolaget VeriFone Systems, Inc, en av världens största tillverkare av kortterminaler.
Kontoret är beläget centralt i Stockholm i ljusa, moderna lokaler där runt 60 personer arbetar. Företagskulturen präglas av god gemenskap och tävlingsanda. Babs Paylink förespråkar en aktiv och hälsosam livsstil och erbjuder goda förmåner i friskvårdsbidrag och rikslunchen.
Dina arbetsuppgifterSom kundsupport tar du emot inkommande samtal från företagets befintliga kunder och ger support i tekniska ärenden. Ärenden som du hanterar är allt ifrån installation av ny produkt till felsökning av befintlig produkt. Företagets kunder varierar i storlek och komplexitet och därmed varierar ärendenas karaktär. I de mer avancerade ärendena får du stöttning av andra avdelningar som du och teamet har nära samarbete med. För rätt kandidat finns också möjligheten att supportera vid avtals- och fakturafrågor. Vid teknisk support löser du och hanterar ärendena direkt över telefon och vid avtals- och fakturafrågor är ledtiden något längre och du arbetar nära leveransavdelningen och leverantörer.
Merförsäljning är en naturlig del av ditt arbete där du agerar rådgivande och erbjuder uppgraderingar av befintliga kunders avtal eller erbjuder kompletterande produkter. I rollen arbetar du med individuella samt teambaserade mål. Du får en gedigen introduktion under två veckor och erbjuds därefter kompetensutvecklande aktiviteter och en dedikerad teamleader som motiverar och stöttar dig i arbetet. Arbetet är förlagt heltid på vardagar klockan 08-17.
Kvalifikationer• Gymnasieutbildning
• Tidigare erfarenhet av servicerelaterat arbete. Vi tror att du idag kanske arbetar inom butik, kundtjänst, support, restaurang eller försäljning
• Meriterande om du arbetat med telefon som främsta arbetsredskap
• Meriterande med erfarenhet av teknisk support
• Flytande svenska och engelska i tal och skrift
Vi söker dig som är intresserad av teknik och brinner för att supportera kunder. För att lyckas i rollen är du en tävlingsinriktad lagspelare som tycker om att arbeta mot tydligt uppsatta mål, både individuellt och teambaserat. Då rollen till stor del innebär problemlösning ser vi att du är en nyfiken person som tycker om att tänka utanför boxen för att hitta alternativa lösningar. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter inom Babs Paylink och vi tror därför att du är en hungrig person som har ambitionen att utvecklas och växa inom företaget.
Övrig information:
• Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura, men du kommer anställas direkt hos Babs Paylink.
Start: Omgående, 4 mars
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: <a href='
https://www.bravura.se/din-karriar#hs_cos_wrapper_widget_1528111162772'>https://www.bravura.se/din-karriar</a>.Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: IT-support, kundservice, merförsäljning, IT, service, försäljning, heltid, kundtjänst, support, sälj, säljare, Babs Paylink, Stockholm, kundtjänstmedarbetare, kundsupport, betalningslösningar, kortbetalning
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktHanna Jönsson
hanna.jonsson@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 4607119
Observera att sista ansökningsdag har passerat.