Teknisk support / Kundtjänst / 1st line / B2B inom telekom

Bravura / Butikssäljarjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Jönköping, Nässjö, Ulricehamn, Haninge, Gislaved eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.


Publiceringsdatum
2016-11-09

Företaget
Företaget verkar inom telekombranschen och hjälper människor samt företag att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader. De är verksamma i Norden, Baltikum, Eurasien inklusive Ryssland och Turkiet, samt i Spanien. Företaget erbjuder en professionell och föränderlig miljö och är beläget i centrala Jönköping.

Tjänsten innebär att du initialt arbetar som konsult via Bravura för att efter 6 månader ha goda chanser till förlängning eller överrekrytering till företaget.


Dina arbetsuppgifter
Som 1st line support utgör du en central roll för företaget där du agerar teknisk support gentemot företagskunder. De tekniska ärenden du hanterar berör hela företagets utbud och är av olika svårighetsgrad samt omfattning. Vidare administrerar du inkommande ärenden och definierar frågor som behöver skickas vidare till specialister. Fokus i tjänsten ligger på att leverera högkvalitativ service till företagets kunder och då tjänsterna ständigt utvecklas får du som supportmedarbetare även möjlighet att kontinuerligt utveckla dina tekniska kunskaper.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieutbildning
• Du har erfarenhet av att arbeta kundnära, gärna som teknisk support eller kundtjänstmedarbetare
• Du har god datorvana
• Du talar och skriver på svenska och engelska

Vi tror att du som söker har ett tekniskt intresse, brinner för människor och uppfattas som lugn och tillmötesgående i ditt sätt. Du tar egna initiativ i ditt arbete och du anstränger dig för att leverera lösningar till andra. Dina kollegor litar på dig och du har en förmåga att hålla det du lovar. Du driver ditt eget arbete framåt och trivs i en föränderlig miljö med tempoväxlingar i det dagliga arbetet.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Jönköping
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Sökord: Helpdesk, support, supportmedarbetare, first line, 1st line, 1st-line, supporttekniker, teknisk support, telekom, datacom, contact center, kundtjänst, kundtjänstmedarbetare

Varaktighet, arbetstid
Enligt överenskommelse., Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-12-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gabrielle Svensson gabrielle.svensson@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0680

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3150698

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: