Teknisk support inom telekom till Phonera

Bravura / Butikssäljarjobb / Malmö
2014-04-25
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Teknisk support inom telekom till Phonera" (publicerad 2014-10-10) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2014-04-25

Företaget
Phonera befinner sig nu i ett mycket spännande läge där bolaget tillsammans med Com Hem skall bli ledande inom kommunikationslösningar mot företag på den svenska marknaden.

Phonera Företag AB är ett helägt dotterbolag till Com Hem. Phonera erbjuder svenska företag moderna och prisvärda kommunikationstjänster och produkter inom telefoni, bredband och växellösningar. Phonera har idag ca 60 000 företagskunder på den svenska marknaden. Phonera grundades år 2000. Mer information finns på www.phonera.se

Dina arbetsuppgifter
I tjänsten som teknisk support tar du emot inkommande samtal via telefon, du löser kundernas problem och sköter administration och ärendehantering. Som teknisk kundsupport ansvarar du för att lösa problem som rör nätverk, bredband, IP-telefoni, fast telefoni, växellösningar och mobiltelefoni. I ditt arbete har du stort eget ansvar och ditt största fokus är problemlösning. Du håller koll på dina egna ärenden och följer upp mot kunden, i din tjänst förväntas du också arbeta med merförsäljning. Arbetet är på heltid Må-Fr 8-17. Phoneras interna kultur präglas av engagemang, driv och frihet under ansvar, du blir en del av ett glatt team och får vara med i ett entreprenörsdrivet företag.

Kvalifikationer
• God teknisk förståelse för nätverk, bredband, telefoni, växellösningar och mobiltelefoni
• Erfarenhet av kundkommunikation i tal och text
• Erfarenhet av serviceinriktat arbete
• Meriterande med erfarenhet från teknisk support via telefon i telekom/IT-branschen
• God datorkunskap
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift

Dina personliga egenskaper
Vi tror att du som söker är självständig och har en god förmåga att se vad som behöver göras för att ta egna initiativ. Du har ett stort tekniskt intresse och en vilja att förstå och se helheten. Du är ansvarsfull och trivs med en hög frihetsgrad, vidare är du serviceinriktad och mycket driven.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Malmö
Lön: Fast månadslön + provision
Kontakt: Bravura, tel. 040-617 05 50

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: phonera, telekom, teknisk support, teknisksupport, bredband, IP, IP-telefoni, växellösningar, telekommunikation, kundsupport, mobiltelefoni, mobilaväxlar, telekombranschen

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-05-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Carin Berntsson

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11733 Stockholm

Jobbnummer
1852415

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: