Teknisk support / First line support / 1st line / Teknisk konsul
Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Skellefteå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Skellefteå,
Robertsfors,
Piteå,
Norsjö,
Vindeln eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Skellefteå,
Piteå,
Vindeln,
Älvsbyn,
Luleå eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2020-09-18FöretagetXzakt Kunderelation er en av skandinavias største Outsourcing- leverandør for håndtering av ulike kundetjenester. Disse tjenestene innebærerer b.l.a kundebehandling via telefon og mail.
Bedriften Xzakt ble etablert i år 2000 og er i dag en virksomhet som dekker samtlige språk i skandinavia. Vi har et unikt fokus på kvaliteten av tjenestene vi leverer. Xzakt har siden 2000 etablert seg som en av de største leverandørene i bransjen.
Dina arbetsuppgifterDine arbeidsoppgaver som teknisk støtte er du ansvarlig for å motta innkommende anrop og epost fra primært private kunder. Gjennom feilsøking hjelper du til med innkommende saker som hovedsakelig består av brukerstøtte, programvareinnstallasjon og konfigurasjon. Du må være selvstendig og flink til å håndtere både kunden og saken som kommer inn- eller ta det videre til den aktuelle avdelingen eller personen. Hovedmålet til bedriften er alltid og løse problemet og yte best mulig service ovenfor kundene våre.
Du er en del av et helt nytt team der du jobber mot en ny kunde og støtte på dansk, finsk eller norsk. Du kommer til å få god opplæring og introduksjon for å få forståelse av jobben, arbeidsmetoder, systemer og selskapets produkter/tjenester.
Kvalifikationer• Du må kunne yte god kundeservice
• Intresse for teknisk støtte
• Du må behersker Dansk, Finsk eller Norsk- både skriftlig og muntlig.
• Du må beherske Engelsk Skriftlig og muntlig.
I Rollen som Teknisk support på Xzakt har du kontakt med kunder daglig via telefon og mail. Du har en god følelse for å yte god kundeservise og kan kommunisere godt med kunder og mennesker innenfor ditt team.
Xzakt er en arbeidsplass med mange medarbeidere som har et stort fokus på ansattes trivsel på arbeidsplassen.
Övrig information:
Oppstart av ansettelsesforhold tas forløpende med ledelse.
Arbeidssted: Gävle eller Skellefteå , etter avtale.
Lønnsnivå: Etter avtale
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här:
https://www.bravura.se/din-karriar.Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: First line, first line support, 1st line, 1st line support, IT, IT-support, teknisk support, supporttekniker, tekniker, servicedesk, servicedeskmedarbetare, service desk agent, helpdesk, helpdeskmedarbetare, kundservice, service, teknik, Windows, Office 365, AD, Active Directory, Outlook, mjukvara, heltid, danska, norska, finska
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-10-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagBravura Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Jobbnummer 5365347
Observera att sista ansökningsdag har passerat.