Teknisk Support, Extrapersonal

GoExcellent / Supportteknikerjobb / Piteå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Piteå, Luleå, Älvsbyn, Boden, Skellefteå eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos GoExcellent i Piteå, Östersund, Upplands Väsby, Solna, Stockholm eller i hela Sverige

GoExcellent, tidigare känt som Aditro Customer Services, är det första customer center-företaget i Norra Europa som tillhandahåller avancerade, integrerade tjänster som skapar kundlojalitet och ökar försäljningen. Vi har cirka 3 000 anställda i sex länder: Sverige, Finland, Norge, Danmark, Belgien och Nederländerna, med en omsättning på cirka 95 miljoner euro. Våra tjänster innefattar callcenter, telemarketing/telefonförsäljning, backoffice-tjänster och teknisk support dygnet runt. www.goexcellent.com
Till vårt kontor i Piteå söker vi extra personal, nya medarbetare till
Teamet som hanterar teknisk support
Som teknisk supportspecialist löser du kundernas tekniska problem via telefon, Chat och med hjälp av fjärrstyrning av kundens dator. Kundkretsen består av privatkunder likväl som företagskunder, vårt högsta och viktigaste mål med arbetet är nöjda kunder.
De problem som felsöks är av varierande teknisk grad, allt ifrån bekymmer med e-post till datorer som är obrukbara. I arbetet så jobbar man med de flesta Microsoft produkterna som exempelvis Office, Windows, Spel, Hårdvara dock inte med Microsofts Server produkter.
Vi söker dig som har ett brinnande intresse för datorer; självlärd eller utbildad. Du ska vara en duktig problemlösare som trivs med att arbeta i team.
Här får du chansen att utveckla både dina tekniska och personliga färdigheter samt möta många andra likasinnade människor.
Vi söker medarbetare med följande kompetenser/egenskaper:
• Du ska ha slutfört 3-årigt gymnasieutbildning.
• Eftersom du kommer att arbeta med kommunikation via telefon så är det ett krav att du har mycket goda kunskaper i det svenska och engelska språket, både i tal och skrift.
• Du är social som person och har förståelse för vikten av att sätta kunden i fokus och tar det som en förmån att få hjälpa andra människor.
Vi vill att du har följande tekniska kunskaper:
• Flerårig kunskap och van vid att arbeta med Microsofts produkter såsom Windows och Office.
• Du har ett stort intresse av Teknologi.
• Erfarenhet av ärendehanteringssystem och kunskapsdatabaser är meriterande.
• God problemsökningsförmåga.
• Certifieringar är meriterande men inte ett krav.
Vi erbjuder dig möjligheten att kostnadsfritt certifiera dig inom Microsoft MCP/MCSE, Microsoft Office Specialist certifieringarna. Du kommer även att arbeta med de nya Microsoft programmen så som Windows Vista, Internet Explorer 7 och Office 2007.
Det är viktigt att du har bra kunskaper i det engelska språket eftersom du kommer att jobba med Microsofts produkter.

Publiceringsdatum
2009-11-13

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Deltid
Sysselsättningsgraden är varierad och arbetstiderna är dagtid, måndag till fredag.

Tillträde
Rekryteringsprocessen pågår, tillträde omgående

Ersättning
Fast lön
Timlön

Så ansöker du
Märk din ansökan "MS072" och skicka den till: jobbpitea@goexcellent.com
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobbpitea@goexcellent.com

Kontakt
Ulrika Pettersson +46 (0)911 - 23 36 00

Företag
GoExcellent

Adress
GoExcellent
Box 33
94121 PITEÅ

Kontorsadress
Storgatan 48

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0911-233600
Faxnummer: 0911-211599
E-postadress: jobbpitea@goexcellent.com

Jobbnummer
536699

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från GoExcellent

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos GoExcellent: