Teknisk Support
Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Göteborg
2023-05-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Teknisk Support" (publicerad 2023-05-31) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2023-05-03Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Nynas AB.
Om företagetElse affärsidé är att leverera kvalificerade och kostnadseffektiva IT-lösningar för produktion, automation och logistik till företag med höga krav på kvalitet och effektivitet. Verksamheten består av framtagning av kompletta IT-system, genomförande av utredningsprojekt, projektledning samt support och förvaltning. Elses kunder är mestadels stora företag som verkar inom produktion och distribution, kunder som kräver att IT-stödet gagnar verksamheten på bästa sätt.
Else startade sin verksamhet år 2001 av ett antal medarbetare med gemensam målsättning i affärsidén. I takt med att kunderna och uppdragen blivit fler har företaget vuxit och har idag 40 anställda medarbetare.
Dina arbetsuppgifterI rollen som Teknisk Support kommer du arbeta med att ta emot ärenden och felanmälningar genom telefon samt Elses ärendesystem. Därifrån tar du vidare och försöker utreda vad problemet kan bero på. Din främsta arbetsuppgift kommer vara att förstå vad problemet kan bero på och lösa det på bästa sätt. Tjänsten är väldigt varierande och det finns goda utvecklingsmöjligheter. Det ingår även beredskap på sikt och supporten är igång 24/7.
• Hantera ärenden
• Felsökning
• Problemlösning
• Beredskap
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Tidigare erfarenhet av felsökning i system
• Generell IT-kunskap och erfarenhet av Windows miljöer
• Meriterande med databaskunskaper inom SQL
• Meriterande med erfarenhet av Active Directory och Azure
• Du talar och skriver välformulerat på både svenska och engelska
I rollen passar du som trivs att arbeta med support ur ett djupare perspektiv. Du är tekniskt kunnig och kan lätt sätta dig in i kundens ärende där du tycker det är roligt att lösa problem. Då rollen innebär många kontaktytor är det viktigt att du har en god kommunikativ förmåga där du på ett serviceinriktat sätt kan hjälpa kunder. Du är en självgående person som har en förmåga att arbeta proaktivt för att förstå och bemöta kundens behov. Du är lösningsorienterad och tar initiativ till nya arbetssätt och tar stort ansvar för ditt eget lärande inom rollen.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Ersättning Enligt överenskommelse.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-06-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Navid Parsa
navid.parsa@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 7731746
Observera att sista ansökningsdag har passerat.