Teknisk support
Winningtemp AB / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Winningtemp AB i Göteborg,
Stockholm eller i
hela Sverige Vilka är vi på Winningtemp?
Winningtemp erbjuder marknaden en branschunik och revolutionerande teknik för att skapa framgångsrika arbetsplatser. Detta genom att samla in och visualisera realtidsdata som beskriver personalens upplevelse av ledarskap, meningsfullhet, kontroll och glädje i arbetet.
Idag består Winningtemp av ett härligt och ambitiöst gäng om 120+ personer på kontoren i Göteborg, Stockholm, Oslo, Köpenhamn och London. Huvudkontoret, som öppnades i februari 2022, är nyrenoverat och öppet med en härlig atmosfär mitt i centrala Göteborg (med en stor takterass som kommer utnyttjas under sommarens afterworks).
Vi Winningtempers kavlar alla upp ärmarna och gör vårt allra bästa. Vi bryr oss om våra kollegors välmående och därför arbetar vi såklart löpande med vårt eget verktyg för att vara en attraktiv arbetsgivare. Vi har vuxit med över 2100% de senaste åren och vi fortsätter växa.
Vårt mål är att påverka minst 2.5 miljoner människor innan 2023!
Så vad handlar rollen om?
Som teknisk support kommer du att säkerhetsställa leveransen av vår mjukvara och leverera en oförglömlig kundupplevelse tillsammans med våra Customer Success Managers. I rollen kommer du arbeta med att stödja och supportera våra kunder via vår chatt och mail, samt utveckla processer och effektivisera arbetssätt internt. Du kommer också att arbeta nära vår utvecklingsavdelning då du i din roll löpande får stor insyn i hur verktyget upplevs hos våra kunder och hur vi kan bli bättre. Detta innebär att din röst och feedback kommer vara väldigt viktig i vår fortsatta utveckling, både för våra processer och för vår produkt.
Dina arbetsuppgifter kommer främst bestå av att:
• Supportera våra kunder via mail i vårt system Zendesk
• Identifiera buggar och göra rapporter för dessa till vårt utvecklingsteam
• Supportera utvecklingsteamet med tester, feedback och ytterligare tester till felsökningsrapporterna
• Supportera vårt Quality Assurance team med information angående funktionalitet och kvalitet av service av vår produkt
• Samla information till vårt designteam för att utveckla funktionaliteten och att göra vår produkt mer användarvänlig, och mer kundanpassad
• Hjälpa till att samla in feedback för vidare utveckling
• Vara med och bidra med kreativa idéer kring hur vi ytterligare kan utveckla och förbättra kundupplevelsen
Ditt team och närmsta chef
Som teknisk support hos oss ingår du i Customer Serviceteamet på Winningtemp. Du blir en del av ett tight team som består av sex personer. I teamet har du tre andra kollegor som arbetar med teknisk support. Det ingår även en Training specialist, en Onboarding specialist och en Technical Project Manager i teamet, som alla älskar att skratta tillsammans, att dela klokheter och lärdomar med varandra och tillsammans överträffa förväntningarna hos Winningtemps kunder. Din framtida närmsta chef rapporterar direkt till vår CTO och grundare, som också är en person du kommer arbeta nära.
Är du rätt person för tjänsten?
Du är självgående, orädd och brinner för att hitta de bästa lösningarna på kundernas problem. Du älskar att kunna ge kunderna den bästa tänkbara service och ser det som en självklarhet i ditt arbete. Du är kommunikativ och serviceinriktad på det sättet att du skickar inte bara iväg ett svar, du tar dig tiden för att verkligen förstå kundens problem. Du är relationsskapande och brinner för att vara en del av ett team.
Vi ser gärna att du har minst ett års erfarenhet av liknande roll och har en mycket god datorvana. Då vi har engelska som koncernspråk, men du jobbar dagligen på svenska, ser vi att du är obehindrad i både språken.
Det är meriterande om du har:
• Erfarenhet av Zendesk
• Arbetat på SaaS- bolag (Software as a Service) tidigare
• Arbetat i en startupmiljö
Varför Winningtemp?
Det enkla svaret är meningsfullhet. Vad är mer meningsfullt än att skapa en plattform som främjar välmående för människor på arbetsplatser världen över? Hos oss erbjuds du möjligheten att kliva på ett tillväxttåg där du kommer få vara med och påverka från start. Du får också möjligheten att vara med i ett bolag som har höga ambitioner och stora utvecklingsmöjligheter.
Som anställd på Winningtemp kommer du ingå i vår lila familj
Hos oss hittar du energiska och lojala kollegor som hjälper varandra att lyckas tillsammans. Hos oss är alla lika mycket värda, oavsett kön, etnicitet och bakgrund. Snarare tvärtom, mångfald är något vi arbetar aktivt med och något vi värderar. Vi delar glädje varje dag, inte bara för vår produkt och det jobb vi gör, utan också för varandra. Engagemanget hos varje medarbetare är det som verkligen gör att vi sticker ut från andra företag. Du kan förvänta dig en stöttande arbetsplats där alla arbetar tillsammans mot vår vision; to forever change how people succeed together!
Vi lovar dig; du kommer att bli imponerad!
Vår rekryteringsprocess ser ut såhär:
Personlighetstester > Intervju med Talent Acquisition > Intervju med rekryterande chef > Referenser > Erbjudande > Avtalsskrivning.
Vi hanterar kandidater löpande så skicka in din ansökan tidigast möjligt!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2022-09-07ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2023-02-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagWinningtemp AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Winningtemp AB (org.nr 556862-3101),
http://www.winningtemp.com Arbetsplats Winningtemp
Kontakt Linn Cedergårdh
talentacquisition@winningtemp.com Jobbnummer 6958989
Observera att sista ansökningsdag har passerat.