Teknisk support
mBiljett AB / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos mBiljett AB i Göteborg mBiljett expanderar för att bli ledande inom framtidens biljettförsäljning.
Vi söker nu en ansvarig person för vår tekniska support.
mBiljett är företaget som erbjuder framtidens lösningar på biljetthantering redan idag. Med en kreativ och innovativ lösning använder sig mBiljett mobiltelefonin för försäljning och distribution av evenemangs- och resebiljetter. Vi förmedlar biljetter till konserter, teatrar, festivaler och sportevenemang.
Genom detta nya och marknadsvinnande biljetthanteringssystem ökar man försäljningsmöjligheterna och kan erbjuda minskade köer, säkrare biljetthantering, merförsäljning av evenemang samt minimering av den svarta biljettmarknaden och förfalskningar.
mBiljett är en del den internationella Berazykoncernen och är nu inne i en expansiv fas och söker därmed driven och kompetent personal.
Vem är du?
Du har erfarenhet av arbete i kundtjänst och är serviceminded som person. Du skall ha ett stort intresse att möta kunden i dennes situation och kunna erbjuda snabba lösningar för kunden. Du skall som person vara lösningsfokuserad och ha ett stort tekniskt kunnande.
Det är dessutom ett krav att du antingen har praktisk eller teoretisk kunskap om hur infrastrukturen för biljetthanteringssystem fungerar. Du trivs med att arbeta med support och är en pålitlig och ordningsam person.
Tjänsten kräver att du är utpräglat ambitiös och har viljan och förmågan att arbeta hårt och målinriktat. Vi lägger stor vikt vid att du är social och har lätt att samarbeta.
mBiljett ställer höga krav på din prestation och i gengäld har du mycket goda möjligheter att utvecklas och etablera dig i ett snabbt växande företag som erbjuder en unik produkt i en spännande bransch.
Läs mer om företaget på
www.mbiljett.sePubliceringsdatum2007-10-16Anställningstyp/arbetstiderHeltid, tillsvidare, tillträde snarast
Ersättningfast lön, ange löneanspråk
Så ansöker duAlla ansökningar behandlas strängt konfidentiellt. Frågor om tjänsten ställs till
jobb@berazy.comSista ansökningsdag 2007-11-25
Ange följande referens när du ansöker: Teknisk support
Vi tar emot ansökan via epost:
jobb@berazy.comFöretagmBiljett AB
Otterhällegatan 1
41118 Göteborg
Mer information på
http://www.mbiljett.seKontorsadressOtterhällegatan 1
Göteborg
Jobbnummer 26376
Observera att sista ansökningsdag har passerat.