Teknisk support / 1st line / Supporttekniker

Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.


Publiceringsdatum
2017-05-23

Företaget
Företaget är ett attraktivt IT-tjänstbolag och här blir du en viktig del i deras servicedeskteam. Företaget är internationellt och har fler än 10.000 anställda. Det finns goda utvecklingsmöjligheter inom organisationen och här kan du se dig själv långsiktigt om du brinner för IT.


Dina arbetsuppgifter
Rollen som Service Desk-agent innebär att du tar emot och registrerar tekniska ärenden från kunderna. Du löser sedan ärendena både via telefon och remote. De tekniska frågorna rör mestadels Windows 7-10, MS Office 365 samt Exchange och MS Outlook. Du blir en del av ett kunnigt team där du får möjlighet att utvecklas i din roll.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasial utbildning
• Erfarenhet av teknisk support
• Kunskaper i Windows, MS Office och Exchange är meriterande
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och engelska

För att lyckas i denna roll är du en ansvarstagande och samarbetsvillig person som har lätt för att skapa goda relationer. Vidare är du nyfiken och har ett driv att lära dig mer om teknik och IT. Du vågar fråga när du inte vet för att driva din utveckling framåt och säkerställa kvaliteten i ditt arbete.

Övrig information:

Start: Omgående, helst 1 juni
Plats: Solna, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Teknisk support, Windows, servicedesk, helpdesk, 1st line, Microsoft, Exchange, Outlook, Solna, teknik, IT, supporttekniker

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-06-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linda Sundlöf linda.sundlof@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3517694

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: