Teknisk säljadministratör

Randstad / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad i Stockholm, Solna, Huddinge, Järfälla, Tyresö eller i hela Sverige

Wittur Sweden AB förser den svenska, norska, danska och finska marknaden med komponenter och kompletta lösningar till hissbranschen. Vi är idag cirka 19 medarbetare och för att stärka vår organisation söker vi nya medarbetare.
Vill du ha ett roligt och varierat jobb? Är du bra på att driva ditt eget arbete och tycker om att ge god service? Missa då inte möjligheten till att bli en del av vår sälj- och orderavdelning, där du få arbeta med både, orderhantering, inköp och reklamationsadministration.

Publiceringsdatum
2016-06-17

Arbetsuppgifter
Din huvuduppgift kommer vara att stötta och stödja våra duktiga regionsäljare i deras dagliga administrativa arbete. Det kan innebära att du hjälper till med kalkylering, offertarbete, inkommande beställningar, orderadministration, inköp samt alla dess tillhörande uppgifter. Vi söker en ny ambitiös medarbetare som delar våra värderingar om hög servicenivå och att alltid leverera tjänster samt produkter av högsta kvalitet.
Du är en viktig person för företaget och i ditt arbete har du ansvar för att skapa samt förvalta förtroende för företaget och företagets produkter hos våra befintliga och potentiella kunder. Du ansvarar för hela processen från kalkyl och offert till order och inköp samt all tillhörande administration. I arbetet kommer du att behandla inkommande och utgående telefonsamtal samt mail från kunder. Därmed är det viktigt att du har en professionell och affärsmässig inställning.

Bakgrund
Kunskaper och erfarenhet från hissbranschen är meriterande. Vi ser gärna att du har bred teknisk erfarenhet och kunskap inom elektronik och/eller mekanik. Du är van att arbeta lösningsorienterat och har både erfarenhet av att arbeta självständigt så väl som i grupp. Du har goda datakunskaper och uttrycker dig väl i tal och skrift. Du behärskar engelska då det är koncernspråket.

Dina egenskaper
För lyckas i rollen så måste du vara öppen och utåtriktad. Du är flexibel med kommunikativ förmåga och letar därför efter ett serviceinriktat arbete med både interna och externa kontakter. Du är en person som trivs med att arbeta i en mindre organisation där du har möjlighet att få ta ett brett ansvar.
Tjänsten är på heltid och placerad på Witturs kontor i Spånga.

Om Randstad Professionals
Randstad Professionals arbetar med rekrytering inom segmenten Teknik och IT. Våra specialiserade rekryteringskonsulter med ingenjörsbakgrund och djup HR-expertis säkrar kvalitet och precision i alla delar av rekryteringsprocessen. Randstad har över 600 000 anställda i fler än 40 länder, vilket gör Randstad till världens näst största rekryterings- och bemanningsföretag. Randstads verksamhetsfilosofi går att sammanfatta med orden "good to know you" som uttrycker vår tillgänglighet, vår vilja att lyssna och vårt engagemang för goda samarbeten i alla led.

Varaktighet, arbetstid
Rekrytering Heltid

Ersättning
Enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-07-17
Intervjuer kommer att hållas löpande. Välkommen med din ansökan redan idag.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Nyholm

Företag
Randstad

Adress
Randstad
Ringvägen 100
10462 Stockholm

Kontorsadress
Ringvägen 100

Jobbnummer
2912769

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad: