Teknisk Kundtjänstmedarbetare Till Apsis, Malmö

Apsis International AB / Supportteknikerjobb / Malmö
2018-07-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Teknisk Kundtjänstmedarbetare Till Apsis, Malmö" (publicerad 2018-09-12) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Apsis International AB i Malmö, Göteborg, Stockholm eller i hela Sverige

Vår internationella tekniska kundtjänst söker nya kollegor. Vi vill bli fler, som kan erbjuda teknisk problemlösning och råd till våra kunder på nordiska och internationella marknader om hur man bäst kan utnyttja APSIS-produkter till sin fördel.

Din roll:

Du kommer att svara på frågor, ge råd och information till våra kunder om hur de använder APSIS plattformar, tillägg och paket i sin verksamhet. Du kommer att arbeta med en bred och varierad kundbas och ditt mål är att tillhandahålla världsklass service till dem. Förutom teknisk rådgivning och vägledning kommer du internt vara kundens förespråkare så att vi säkerställer att vi hela tiden utvecklar våra produkter till det bättre.
Du kommer att ingå I ett flerspråkigt team, som tillhandahåller teknisk rådgivning på de skandinaviska språken och engelska till våra kunder. Vi är väldigt stolta över den höga kundnöjdheten, som vi får feedback om varje månad och den stora förtjänsten för detta kommer från våra fantastiska, passionerade teammedlemmar.

Färdigheter och intresse:

Den perfekta kandidaten är en problemlösare med tekniskt intresse och förståelse, som gillar att arbeta i en snabb internationell miljö. Du tycker att det är spännande att lära dig om ny programvara. Du har lätt för att kommunicera på ett pedagogiskt och förtroendeingivande sätt med alla typer av kunder.
Du kommer huvudsakligen att kommunicera med svenskspråkiga kunder via telefon och post. Behärskar du något annat nordiskt språk kommer det att vara en fördel och dessutom förväntar vi oss att du talar och skriver engelska obehindrat. Har du tidigare erfarenhet från en teknisk kundtjänst är det ett plus.

Arbetsplats:

Arbetet ligger på vårt huvudkontor i Malmö.

Hur man ansöker:

Var god ansök genom att skicka in ditt CV och ett kort personligt brev så snart som möjligt. Vi kommer att anställa så fort vi hittar rätt person.

Har du frågor om detta jobb? Kontakta hr@apsis.com

Om APSIS:

På APSIS tror vi på att möjliggöra bra marknadsföring för våra kunder. Som ledande leverantör av marknadsföringslösningar i Norden är vårt mål att möjliggöra och förenkla arbetsbelastningen hos våra 6000 globala kunder varje dag. Vi gör detta genom att skapa enkla, men ändå skalbara verktyg inom digital marknadsföring. Till syvende och sidst beror vår framgång på att våra kunders marknadsföring är framgångsrik. Och vi är stolta över att vara där för dem, varje steg på vägen...
Nyfiken? Ta reda på mer på apsis.com.

Publiceringsdatum
2018-07-20

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-08-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Apsis International AB

Kontorsadress
Stormgatan 11

Jobbnummer
4258262

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Apsis International AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Apsis International AB: