Teknisk kundtjänstmedarbetare på distans! - Start 16/10

Foundever Sweden AB / Kundservicejobb / Upplands Väsby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Upplands Väsby, Sollentuna, Täby, Upplands-Bro, Vallentuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Foundever Sweden AB i Upplands Väsby, Danderyd, Sigtuna, Stockholm, Huddinge eller i hela Sverige

Kundtjänstmedarbetare på distans
Om dig:
Är du en lösningsorienterad person som brinner för service och vill arbeta med att skapa den bästa kundupplevelsen? Är du målmedveten och uppskattar ett högt tempo?
Då ska du söka denna tjänst!
Nu söker vi kundtjänstmedarbetare med stark servicekänsla. Hos oss arbetar vi med att besvara inkommande supportfrågor om vår uppdragsgivares samtliga produkter med ett starkt fokus på kundernas upplevelse av sin kontakt med oss genom ett trevligt och personligt bemötande. På Foundever tror vi att attityd och personlighet betyder mer än tidigare arbetslivserfarenhet. Därför har vi inga krav på tidigare anställningar när vi söker framtida kundtjänstmedarbetare. Våra kunder kontaktar oss främst via telefon, men även via e-mail och chat, så ditt arbetsverktyg kommer i största utsträckning vara just telefonen.
Du kommer att utföra arbetet hemifrån och i samband med anställning kommer din utbildning på 3 veckor att hållas över videolänk av våra duktiga utbildare.
Innan din anställning börjar kommer vi att leverera arbetsredskapen du behöver hem till dig, det du behöver är en internetuppkoppling och en plats i ditt hem där du kan arbeta ostört.
För att söka detta jobb måste du uppfylla följande:
Flytande engelska i både tal och skrift
Rent brottsregister
Ha grundläggande datorkunskaper

Meriterande:
Flytande finska eller danska i både tal och skrift
Tidigare erfarenheter av kundservice
Intresse av teknologi

Vi erbjuder:
En bra och betald grundutbildning
Utvecklingsmöjligheter inom företaget
Grundlön efter kollektivavtal
Möjlighet till bonus
Friskvårdsbidrag



Publiceringsdatum
2023-09-12

Arbetsuppgifter
I uppdraget ingår det att felsöka produkter för mjukvara. Det ingår även att felsöka för att utesluta eller lokalisera hårdvarufel samt att hitta smidiga lösningar. Det primära fokuset är kundnöjdhet.
Du är duktig på att coacha kunden till rätt lösning. Fokus ligger på att skapa nöjda kunder och att svara på deras frågor genom ett trevligt och personligt bemötande. I rollen igår även ett fokus på att möta de mål som sätts upp av klienten och företaget. Det innebär att du har möjligheten att själv påverka din lön då vi tillämpar fast grundlön med tillhörande bonusmodell. I rollen ingår det ingen försäljning då fokuset är kundnöjdhet.
På Foundever finns stora möjligheter att utvecklas och göra karriär. Vi ger dig en flygande start, som följs upp med utbildning, coachning och kompetensutveckling. Utifrån tydliga mål arbetar du tillsammans med dina kollegor i ett engagerat team för att leverera kundservice i världsklass.
Kundtjänsten har öppet mån-fre 08.00-18.00. Det innebär att det inte är några kvällar/helger. Vi erbjuder två skift vilket innebär att du antingen arbetar 08:00-17:00 eller 09:00-18:00.
Intervjuer sker löpande och tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag.
Önskad start 16/10.
För mer information om Foundever gå till www.foundever.com.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-09-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Foundever Sweden AB (org.nr 556437-7439)

Kontakt
Anja Wehn
anja.wehn@foundever.com

Jobbnummer
8105471

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Foundever Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Foundever Sweden AB: