Teknisk Kundtjänst
Prime Professional / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Prime Professional i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Prime Professional
Prime Professional söker för kunds räkning en teknisk Kundtjänstmedarbetare. Vi söker en person som skall förstärka backofficegruppen som främst arbetar med kundtjänstfrågor inom avfallshantering och VA. Inledningsvis är uppdraget 6 månader, heltid, med möjlighet till förlängning. Uppdraget skall tillsättas omgående.
Publiceringsdatum2012-03-20Dina arbetsuppgifterInom enheten drift och underhåll Vägar & Vatten finns en backofficegrupp som fungerar som länk och filter mellan KC, huvudmannen för VA och avfall och driftgrupper inom Bygg och Väg. Nu behöver gruppen förstärkning och vi söker en duktig administrativ kundtjänstmedarbetare.
Dina arbetsuppgifterKundtjänsten besvarar frågor rörande ansvarsområde VA och Avfall. Frågorna kan exempelvis röra sig om abonnemangsfrågor, beställningar och fakturafrågor. Du kommer att handlägga all fakturering och avfallsorderhantering och ha daglig kontakt med entreprenören inom avfallshämtningen samt huvudmannens vatten och avfallshandläggare, KC och vattenmätarverkstaden. I arbetsuppgifterna ingår även uppdatering och registrering av kunddata kring avfall och vatten.
Vem är du?
Vi söker dig som är administrativ, noggrann, självständig i ditt arbete, en lyhörd problemlösare, flexibel och ser service som en självklar del av ditt arbete. Du är van vid kontakt med människor på alla nivåer och brinner för att hjälpa andra. Du tycker att det är roligt att kontinuerligt lära dig nya saker och har en förmåga att fokusera på ditt arbete i en miljö där många saker pågår samtidigt och där det är ett högt tempo. Tålamod, lugn och ett tydligt språk är därför några av de personliga egenskaperna som behövs för att trivas i denna roll.
Vi tror att du har ett eller ett par års tidigare erfarenhet av kundservicearbete, administration och någon form av ekonomiutbildning eller likvärdig erfarenhet av fakturahantering. Du har goda kunskaper i Officepaketet, främst Excel och är intresserad av ex. affärssystem och att utveckla dess tjänster. Tidigare erfarenhet av systemet EDP Future är meriterande men ej ett krav.
Tjänsten är ett konsultuppdrag 6 mån, heltid, med tillträde så snart som möjligt enligt överenskommelse.
Låter detta intressant? VÄLKOMMEN med din ansökan senast 30 mars. Vi kommer att hålla löpande intervjuer och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
Om du har frågor om denna tjänst kontakta Katarina Helling, Prime Professional, via mail eller telefon.
Katarina.Helling@prime.se alt. 08-470 70 76
Intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Företagsbeskrivning
Prime är ett marknadsledande bemanningsföretag som genom verksamhetsområdena Professionals, Service och Care levererar tjänster och helhetslösningar för bemanning, rekrytering, outsourcing och coachning. Som konsult arbetar du på kortare eller längre uppdrag, deltid eller heltid. Du får chansen att bredda din kompetens och arbeta inom olika områden hos både privata och offentliga arbetsgivare efter dina önskemål. Genom samarbete med Arbetsförmedlingen erbjuder även Prime professionell jobbcoachning för dig som är arbetssökande. Prime är ett auktoriserat bemanningsföretag och uppfyller de krav som är uppsatta av branschorganisationen Bemanningsföretagen. Besök gärna vår hemsida
www.prime.seSå ansöker duSista dag att ansöka är 2012-03-31
Ange följande referens när du ansöker: 548
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKatarina Helling, 08-470 70 76,
katarina.helling@prime.seFöretagPrime Professional
AdressPrime Professional
Box 10119
12128 Stockholm-Globen
Jobbnummer 1192202
Observera att sista ansökningsdag har passerat.