Teknisk kundsupport till attraktivt varumärke

Placera Personal AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Till vår kund söker vi flera lösningsorienterade och serviceinriktade kundsupportmedarbetare. Du kommer att arbeta för ett varumärke som är ett av de världsledande och mycket attraktivt. En kundserviceavdelning på högsta nivå krävs för att behålla sin marknadsledande plats och leverera kvalitet till sina kunder.

Tjänsten
I den här tjänsten som teknisk kundsupportmedarbetare ansvarar du för den svenska marknadens kunder. Du kommer att arbeta på vårt kundföretags huvudkontor med placering i centrala Stockholm. Du får en gedigen utbildning både vad det gäller produkter, tjänster och system samt kund- och samtalshantering. Största fokus i denna tjänst ligger på kundnöjdhet. Fina möjligheter finns att utvecklas även inom andra tjänster på sikt - det är din drivkraft som avgör när och hur din utveckling ser ut inom företaget. Du blir initialt anställd av oss på Placera Personal och har efter 6 månader goda möjligheter att övergå till anställning direkt hos vårt kundföretag.

Publiceringsdatum
2015-02-17

Dina arbetsuppgifter
I rollen som teknisk kundsupportmedarbetare har du följande arbetsuppgifter:

• Besvara inkommande telefonsamtal från kunder och vägleda dessa över telefon i olika typer av tekniska problem (främst surfplattor och mobiltelefoner)
• Administration

Kvalifikationer
För att passa i tjänsten som teknisk kundsupportmedarbetare ser vi gärna att du har följande kvalifikationer:

• Stort intresse för ny teknik och van användare av IT-prylar
• Pedagogisk och effektiv i ditt arbete samtidigt lösningsorienterad och orädd
• Social, serviceinriktad, målmedveten som drivs av att prestera på topp
• Flytande svenska i tal samt mycket goda kunskaper i engelska i tal och skrift/skrift (utbildning samt all dokumentation sker på engelska)
• God datorvana
• Gymnasiekompetens

För att trivas som teknisk kundsupportmedarbetare på företaget tror vi att du älskar att kommunicera med kunder via telefon och har en förmåga att skapa goda relationer både internt och externt. Du är noggrann, ansvarsfull, initiativtagande och levererar alltid goda resultat

Om du är intresserad av tjänsten så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Urval och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. För att komma vidare i processen är det obligatoriskt att svara på 4 intervjufrågor via video. Varmt välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Heltid Heltid, schemalagt mån-lör kl 8:00-20:00, sön kl 10:00-18:00 / Tills vidare / Initialt som konsult via Placera Personal / Start omgående

Ersättning
Fast lön 99-114 kr/timme + möjlighet till bonus (ca 2 000 - 4 000 kr/månad)

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-03-19
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ann Nilsson, Rekryterare 08-586 22 708

Företag
Placera Personal AB

Adress
Placera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista

Kontorsadress
Kista Science Tower

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2170589

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Placera Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Placera Personal AB: