Teknisk kundsupport telekom till Phonera

Bravura / Butikssäljarjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2013-10-03

Företaget
Phonera är specialister på tjänster inom telekommunikation för företag. Phonera erbjuder prisvärda produkter och tjänster inom telekommunikation, anpassade till företags behov. Phonera hjälper företag att möta framtidens krav på tillgänglighet och kommunikation. Phonera har funnit i 13 år och är en utmanare till de större telekombolagen. På huvudkontoret i Malmö arbetar förutom stabsfunktioner, säljare, kundtjänstmedarbetare och teknisk support.

Dina arbetsuppgifter
I tjänsten som teknisk support tar du emot inkommande samtal via telefon, du löser kundernas problem och sköter administration och ärendehantering. Som teknisk kundsupport ansvarar du för bredband, IP-telefoni, fast telefoni, växellösningar och mobiltelefoni. I ditt arbete har du stort eget ansvar och ditt största fokus är problemlösning. Du håller koll på dina egna ärenden och följer upp mot kunden, i din tjänst förväntas du också arbeta med merförsäljning. Arbetet är på heltid Må-Fr 8-17. Phoneras interna kultur präglas av engagemang, driv och frihet under ansvar, du blir en del av ett glatt team och får vara med i en entreprenörsdrivet företag.

Kvalifikationer
• Erfarenhet från support inom telekombranschen (krav)
• Erfarenhet av kundkommunikation i tal och text
• Erfarenhet av arbete med telefonen som främsta redskap
• Meriterande med erfarenhet från teknisk support av bredband och IP-telefoni
• God datorkunskap
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift

Dina personliga egenskaper
Vi tror att du som söker är självständig och har en god förmåga att se vad som behöver göras för att ta egna initiativ. Du har ett stort tekniskt intresse och en vilja förstå och se helheten. Du är ansvarsfull och trivs med en hög frihetsgrad, vidare är du serviceinriktad och mycket driven.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Plats: Malmö
Lön: enl.ök. Fast månadslön + provision
Kontakt: Bravura, tel. 040-617 05 50

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.

Sökord: phonera, telekom, teknisk support, teknisksupport, bredband, IP, IP-telefoni, växellösningar, telekommunikation, kundsupport, mobiltelefoni, mobilaväxlar, telekombranschen

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-11-01
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Carin Berntsson

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Långholmsgatan 27
11733 Stockholm

Jobbnummer
1667811

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: