Teknisk kundsupport för order och avtal till Tele2

Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är rekryterings- och bemanningsföretaget som arbetar med tjänster över hela tjänstemannaområdet. Vi har jobb för dig som är i början i karriären och för dig med erfarenhet. Gemensamt är att vi erbjuder schyssta anställningsvillkor för alla våra anställda och att vi är personliga och satsar på service lite utöver det som förväntas.

Publiceringsdatum
2013-07-10

Företaget
Tele2 söker nu teknisk kundsupport för order och avtal där du kommer att arbeta med implementation av "T2 Växel" till Tele2:s största företagskunder. Du kommer ingå i en mindre grupp om fem medarbetare som hör till avdelningen Business Customer Delivery. Avdelningen ansvarar för att planera och implementera Tele2:s största företagskunder för mobil-, fast- och datatjänster.

Tele2 lägger stor vikt vid personlig utveckling och det är viktigt för företaget att deras anställda har rätt attityd.

Dina arbetsuppgifter
Som teknisk kundsupport på Tele2 kommer du arbeta som order- och avtalshanterare där dina arbetsuppgifter innefattar:
• Kontakt med kunder via telefon och mail för att samla in kunddata
• Förklara för kunder hur tjänsten T2 Växel fungerar samt vilka val som kan göras i tjänsten
• Kontinuerlig uppföljning med kunder fram till implementationsdagen

Kundkontakten sker i första skedet via telefon och går sedan över till mailkontakt. Du registrerar och samlar in information i Exceldokument. Denna tjänst innebär stort kundfokus!

Kvalifikationer
• Erfarenhet av teknisk support inom telekom (krav)
• God förståelse för tekniken bakom mobil- och fast telefoni (krav)
• Erfarenhet av kundkommunikation i tal och text (krav)
• Grundläggande kunskaper i Excel (krav)
• Erfarenhet av växellösningar (meriterande)
• Kunskap inom plattformen Telepo (mycket meriterande)
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift

Dina personliga egenskaper
Vi ser att du som söker denna tjänst är flexibel och öppen som person. Du besitter mycket högt kvalitetsfokus och sätter kunden främst. Därtill har du en förmåga att på ett pedagogiskt vis förklara tekniska termer för kunder.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt ö.k.
Kontakt: Bravura, tel. 08-40024050

Sökord: telekom, telecom, telekomoperatör, kundtjänst, kundsupport, avtal, order, mobiltelefoni, tele2, t2 växel, telefoni

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-08-10
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Josefine Gustafsson

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Långholmsgatan 27
11733 Stockholm

Jobbnummer
1604117

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: