Teknisk Kundsupport Ctek
Ctek Sweden AB / Kundservicejobb / Falun
2024-08-05
Visa alla kundservicejobb i Falun,
Borlänge,
Säter,
Gagnef,
Hofors eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ctek Sweden AB i Falun,
Hedemora,
Sundbyberg,
Stockholm,
Norrköping eller i
hela Sverige CTEK är global marknadsledare inom lösningar för batteriladdning
CTEK är internationellt ledande inom batteriladdningslösningar, huvudsakligen för fordon. Företaget utvecklar en rad olika produkter för fordonsbranschen, från 12V & 24V-laddare till laddningslösningar för elfordon. Produkterna säljs via globala distributörer och återförsäljare, till fler än 50 av världens ledande fordonstillverkare samt genom laddpunktsoperatörer, fastighetsägare och andra aktörer för att ge tillgång till el-laddningsinfrastruktur.
Vi anställer nu en medarbetare till vår Tekniska kundsupport baserad på vårt huvudkontor i Vikmanshyttan. CTEK:s mål är dock att i sinom tid flytta huvudkontoret till Falun.
Vad du gör:
Som Teknisk kundsupport kommer du att vara den första kontaktpunkten för våra kunder och ge exceptionell service och support. Arbetet innebär hantering av förfrågningar, felsökning av problem, bearbetning av beställningar och att bidra till nöjda kunder. Denna roll är viktig för att säkerställa kundnöjdhet och upprätthålla vårt företags höga standard. Du kommer att;
Hantera interna och externa kundförfrågningar via telefon, e-post och webbaserade formulär på ett professionellt sätt.
Felsöka och lösa hårdvaru, mjukvaru och anslutningsproblem för CTEK:s lågspänningsproduktsortiment.
Behandla beställningar, garantireturer och byten.
Vem du är
En proaktiv och empatisk person med passion för att hjälpa andra. Du trivs i en miljö med högt tempo och du kan enkelt jonglera med flera uppgifter. Med en stark kommunikationsförmåga och en förmåga att lösa problem är det naturligt att bygga relationer med kunder och kollegor. Ett driv att alltid lära och förbättring är viktigt.
Vad du kan
Dokumenterad erfarenhet av en kundtjänstroll.
Utmärkt muntlig och skriftlig kommunikationsförmåga.
Stark problemlösningsförmåga och snabbtänkande.
Kunskaper i CRM-system (Salesforce) och Microsoft Office.
Kan hantera flera uppgifter samtidigt i en miljö med högt tempo.
Starka interpersonella färdigheter och relationsbyggande med kunder och kollegor.
Högt fokus på detaljer och noggrannhet.
Behärskar svenska och engelska flytande. Tyska och/eller fransktalande är meriterande.
Vad vi erbjuder:
Delta i det gröna teknikskiftet och utmaningar för framtidens fordonsladdning.
Trevliga kollegor och en stödjande, hjälpsam och lärorik miljö.
Personalrabatt på produkter.
Hybrid arbetsplats med kollektivavtal.
Fördelaktig elfordonsladdning på kontoren.
Ansök och bli en del av ett företag som värdesätter exceptionell kundservice och ständiga förbättringar. Om du är hängiven, påhittig och redo att göra skillnad vill vi gärna höra från dig.
Ansök senast 11 augusti. Skicka in din ansökan på engelska.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-01-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Ctek Sweden AB (org.nr 556540-3234),
https://www.ctek.com Arbetsplats Ctek
Kontakt Johanna Mogren Sundqvist
johanna.mogren@ctek.com Jobbnummer 8822638