Teknisk kundsupport
Maxkompetens Stockholm / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Maxkompetens Stockholm i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige För Linewise räkning söker Maxkompetens en kundservicemedarbetare för direktrekrytering till Linewise.
Linewise har funnits i 15 år och arbetar med automatiserade kundservicelösningar som effektiviserar och förenklar företags och organisationers kundkontakter. Kunder finns i alla branscher och över hela Sverige.
Företaget är specialister på att automatisera kundkontakter via Internet, e-post, telefon eller fax och levererar sina lösningar som hyrtjänster i det allmänna telenätet och via Internet.
Önskvärda kvalifikationer
Som medarbetare i Linewise kundservice är ditt uppdrag att ge Linewise kunder en förstklassig service via telefon och e-post och du ska lösa problem på bästa sätt. I arbetsuppgifterna ingår att ta emot ärenden och beställningar från kunder. Vidare ska du fördela ärenden till rätt intern kompetens, bevaka, följa upp och klarrapportera både internt och externt.
Du ska även sälja och leverera nya tjänster, ge användarstöd och genomföra enklare ändringar eller utökningar i kunders befintliga tjänster.
I arbetsuppgifterna ingår även att bemanna växeltelefonen och att utföra kontors- och ekonomisysslor.
Du arbetar mot uppställda mål vad gäller kvalitet och effektivitet. Du måste kunna ta egna initiativ och själv planera och utföra ditt arbete.
Du ingår i en mindre kundservicegrupp och rapporterar löpande dina aktiviteter och resultatet av dem i Linewise CRM-system.
Vi söker dig som har flera års erfarenhet från kundservicearbete / first-line support inom Telecom/IT-sektorn och som har stor PC-vana. Vi vill att du har minst gymnasiekompetens. Är du utbildad gymnasieekonom eller har erfarenhet av att arbeta som ekonomiassistent är det meriterande.
Publiceringsdatum2008-06-02Dina personliga egenskaperDu besitter empati, lyhördhet, mod och en stor portion sunt förnuft. Du har förmågan att snabbt sätta dig in i kundens situation och kan värdera både problemställningen och information som kunden ger. Du är stresstålig, kan arbeta med flera saker parallellt och ser vad som behöver göras. Vidare är du initiativrik och kan självständigt slutföra påbörjade aktiviteter. Slutligen har du en god teknisk förståelse och ett intresse och en vilja att hela tiden lära dig något nytt.
Övrig informationLinewise är ett företag med högt i tak och det finns stora möjligheter att utvecklas i sin yrkesroll. För en jämnare könsfördelning på företaget välkomnar vi särskilt kvinnliga sökanden.
Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Start: Omgående, förhandlingsbart Omfattning: Tillsvidare Arbetstid: 8-17 måndag-fredag
ErsättningFast lön
Individuell månadslön
Så ansöker duVi prioriterar ansökningar via vår hemsida:
www.maxkompetens.seAnge följande referens när du ansöker: Linewise
FöretagMaxkompetens Stockholm
AdressMaxkompetens Stockholm
11121 STOCKHOLM
KontorsadressDrottninggatan 61
STOCKHOLM
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-41013900
Jobbnummer 238813
Observera att sista ansökningsdag har passerat.