Teknisk kundsupport

Hoist Group / Supportteknikerjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hoist Group i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Göteborg, Mölndal eller i hela Sverige

Hoist Group är en helhetsleverantör till hotell, sjukvårdssektorn och offentlig verksamhet. Med mer än 20 års beprövad erfarenhet inom hotellbranschen är Hoist Group marknadsledande inom innovativa höghastighetslösningar för internet, konferensservice, TV-lösningar, boknings- och back office-system. Hoist Group har sitt huvudkontor i Sverige och har totalt 17 kontor runt om i EMEA-regionen. Hoist Group omsätter cirka 140 MEUR och sysselsätter cirka 600 personer. Läs mer om företaget på www.hoistgroup.com

Är du en serviceinriktad och framåt person som vill jobba med support?

Är du i början av din karriär och söker ett arbete där det finns möjligheter att utvecklas?

Hos Hoist Group blir du en del av ett tight team där problemlösning, hög branschkunskap, service och glädje är en stor del av vardagen!          

Publiceringsdatum
2015-11-05

Dina arbetsuppgifter
Som teknisk kundsupport hos oss arbetar du på vår supportavdelning med tekniska kundcase. Du tar emot inkommande ärenden från våra kunder när de behöver hjälp eller guidning med de system som vi har levererat. Du kommer främst att supportera Serviator (backofficesystem), Digital Signage (conference guide) och hotellås. Supporten utförs via telefon, mail och uppkoppling och alla ärenden registreras löpande i vårt ärendehanteringsystem. Vi arbetar i högt tempo och du behöver kunna arbeta självständigt och med god struktur. Vi arbetar i nära samarbete med våra andra nordiska länder och vårt fokus ligger på att ge den bästa servicen till våra kunder.

Vi söker dig som

• Har ett eller ett par års erfarenhet från servicedesk eller supportavdelning.
• Gillar att arbeta i ett högt tempo.
• Tycker om att lösa kunders problem med en stor servicekänsla.
• Är en person som vill utvecklas och lära dig mer.
• Har flytande svenska och engelska i tal och skrift.

Vi ser gärna att du har erfarenhet från hotellbranschen och/eller i något bokningssystem, men det är inte ett krav.

Du kommer att få en bra introduktion och utbildning i systemen internt.

Dina egenskaper
Vi söker dig som ser lösningar före problem och är en sann teamplayer. Du är även pedagogisk, serviceinriktad, flexibel och ansvarstagande.

Vad vi erbjuder

Vill du gå långt och utvecklas så finns inga hinder! Vi erbjuder en arbetsplats där engagemang och innovation är ledord och där vi samarbetar med varandra mellan avdelningar och över landsgränser för att fortsätta driva vår utveckling framåt. Vi främjar intern rörlighet och har många bra exempel på anställda som arbetat inom företaget länge och utvecklats under vår expansiva resa. För oss är det viktigt att ha roligt på jobbet!

Tillträde: enligt överenskommelse

Omfattning: Heltid tillsvidare, 37 h/vecka, måndag - fredag (kontorstider). Beredskap ingår.

Lön/villkor: Lön enligt överenskommelse. Kollektivavtal finns.

Placering: Solna

Kontaktpersoner: Åsa Järnesund, HR och Rebecca Sevenius, Supportchef 08-555 685 00.

Varaktighet, arbetstid
Heltid -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-12-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Hoist Group

Adress
Hoist Group
Box 6074
17106 Stockholm

Kontorsadress
Box 6074

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2513712

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hoist Group

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hoist Group: