Teknisk kundservice till ett av världens mest attraktiva varumär

Stockholm, Stockholm / Supportteknikerjobb / Stockholm
2015-02-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Teknisk kundservice till ett av världens mest attraktiva varumär" (publicerad 2015-03-18) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Stockholm, Stockholm i Stockholm

Teleperformance är världens ledande leverantör av outsourcing CRM och kundservice. Vi
Erbjuder överlägsna resultat i att hantera företags kundservice och teknisk support. Teleperformance
grundades i Paris, Frankrike 1978 och är ett globalt företag med en närvaro i 62 länder med mer än
149.000 anställda på 230 kundservicecenter. Som en del av Teleperformance-gruppen består
Teleperformance Nordic AB av 7 kontor i Norden med 2000 anställda. För mer info besök www.
teleperformance.com , www.teleperformancecareer.com .

Vill du arbeta som teknisk kundservicemedarbetare till ett av världens mest framgångsrika varumärken? Har du god kommunikationsförmåga, vill utvecklas och intresserad av ny teknik? Då är detta tjänsten för dig!

Arbetsbeskrivning 

Du kommer att bli en del av ett globalt företag med 180 kontor och över 170 000 anställda världen över.

Vi utökar nu vår svenska tekniska support för ett av världens mest kända, största och attraktiva varumärken. Vår kund tillverkar, tack vare sin unika design och förstklassiga kvalitet, väldigt framgångsrika produkter och tjänster inom smartphone-, tablet- och datormarknaderna. Vi söker därför dig som har grundläggande tekniska kunskaper och ett intresse att hålla dig uppdaterad inom den senaste tekniken.

Uppdraget innebär att du vägleder privatpersoner över telefon till att lösa sina ärenden (uppdraget innefattar enbart inkommande samtal, inga utgående). Detta gör du med hjälp din sociala kompetens och den tekniska kunskap vi ger dig. 

Vi ger dig en gedigen utbildning på företagets produkter, tjänster, system samt en utbildning i kund- och samtalshantering med stort fokus på kundnöjdhet. I din tur så ger du oss ditt engagemang och din problemlösningsförmåga. Tillsammans ger vi kunderna förstklassig service. Vid god prestation finns möjligheter att utvecklas och klättra till andra tjänster inom företaget - det är helt enkelt enbart din drivkraft som avgör hur långt du kommer att gå och hur mycket du kommer att utvecklas hos oss på Teleperformance. Det utgår en attraktiv kvalitetsbonusmodell baserat på kundnöjdhet.

Vi söker dig som

• talar svenska flytande
• har mycket goda kunskaper i engelska då all dokumentation samt utbildning sker på engelska
• har ett stort intresse för ny teknik och är en van användare av till exempel smartphones eller surfplattor
• är pedagogisk och effektiv i ditt arbete
• är en serviceinriktad person som inte ger upp i första taget och som drivs av att göra och se toppresultat
• är en orädd och målmedveten person som alltid försöker se lösningar istället för problem 

I den här rekryteringen samarbetar vi med bemanningsföretaget Uniflex. Urvalet av ansökningar sker tillsammans med Uniflex. Skulle det bli aktuellt med en anställning inleds den hos dem. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Louise Hamilton: 0702-212276.

Publiceringsdatum
2015-02-12

Arbetstider och omfattning
100 %. Tillträde: 10/2, 2/3, 7/4 tillsvidareanställning

Ersättning
Fast

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-03-03
Ange följande referens när du ansöker: 2015/16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Louise Hamilton 0702212276

Företag
Stockholm, Stockholm

Adress
Stockholm, Stockholm
St Eriksgatan 115
11385 Stockholm

Kontorsadress
St Eriksgatan 115

Jobbnummer
2165018

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Stockholm, Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Stockholm, Stockholm: