Teknisk kundservice / kundrådgivare / administratör till Hydac

Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2019-01-30

Företaget
Hydac är ett familjeägt företag som i över 50 år har utvecklat, tillverkat och sålt komponenter och system för hydraulik, filtrering, smörjning samt kylning till en rad olika branscher och applikationer; både mobila och stationära. Som en av världens absolut ledande leverantörer av hydraulikkomponenter och system är vi idag internationella med över 9000 anställda, ett femtiotal egna dotterbolag på de viktigaste marknaderna samt verksamhet genom partners i de flesta andra länder. Tillverkning av bolagets produkter och system sker företrädesvis i egna fabriker i Europa, men för att kunna ge bästa leveranssäkerhet och kundservice lokalt har vi även eget lager och produktion av hydrauliksystem i Sverige. Den svenska organisationen har drygt femtio medarbetare med huvudkontor i Spånga/ Stockholm, samt filialer över hela Sverige. Vi har en bra grogrund på Hydac med starka rötter som skapar god företagskultur och framgångsrik utveckling samt ger en solid mark att stå på. Vi ingår i en trygg stor koncern och agerar självständigt lokalt och uppskattar att vi får agera fritt och tillåts vara entreprenörer. Vi verkar utifrån en stark värdegrund där ledorden är Kundorienterad, Entreprenör, Förändringsvillig, Modig, Nyfiken och Pålitlig.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som teknisk kundservicemedarbetare / rådgivare tillhör du ett mindre team som ansvarar för kundförfrågningar, kundorder och leveransbevakning av dessa. I din roll stöttar du företagets utesäljare med support avseende framtagning av offerter till kund. I rollen har du förutom kontakt med kunder, en nära kontakt med de interna avdelningarna försäljning, inköp, lager, teknisk support och produktion. Ditt arbete sker i affärssystemet SAP och du rapporterar till kundservicechefen. Vidare arbetar du med administrativa uppgifter som att hantera offerter samt bevaka och ändra prislistor. I rollen ansvarar du även för krediteringar och prisjusteringar när de uppstår och viss hantering av inkommandesamtal och e-post.


Kvalifikationer
• Tidigare erfarenhet inom kundtjänst, ordermottagning eller administration
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska

• Meriterande med erfarenhet av affärssystemet SAP
• Meriterande med erfarenhet eller kunskap inom teknik/industri branschen

Som person uppskattar du att skapa god kontakt med kunder och att lösa problem som bidrar till hög kundnöjdhet. I rollen arbetar du tätt ihop med ditt team och övriga företaget och har därmed god samarbetsförmåga. Du är stresstålig och flexibel då du arbetar med varierade arbetsuppgifter. Vidare tycker du att det är stimulerande att ständigt vara med och bidra till förbättringar av processer och rutiner. Du känner dig bekväm med att arbeta i en dynamisk organisation med ständiga förändringar. Genom din proaktivitet skapar du ständiga förbättringar och bidrar med ett positivt arbetsklimat.

Övrig information:

• Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, men det är uttalat att Hydac har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Hydac en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Lön: Fast lön enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: <a href='https://www.bravura.se/din-karriar#hs_cos_wrapper_widget_1528111162772'>https://www.bravura.se/din-karriar</a>.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: orderhanterare, orderläggare, orderhandläggare, order, handläggare, kundservice, kundtjänst, administratör, administration, back office, telekom, teknik, heltid, arkiv, arkivadministratör, service, administration, telekom, teknik, administration, admin

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-02-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Enocksson alexandra.enocksson@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4585625

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: