Teknisk koordinator / Affärsinriktad koordinator till TriOptima

Bravura Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2021-10-14

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget
TriOptima är ett svenskt Fintech-bolag som levererar lösningar för att reducera och hantera risk i handel med OTC-derivat. Huvudkontoret är baserat i Stockholm där centrala funktioner, utvecklingsavdelningen och Service Management finns. Företaget har även kontor i finansvärldens metropoler; London, New York, Singapore och Tokyo. TriOptimas kunder är främst internationella investmentbanker och andra finansiella aktörer.

TriOptima grundades som ett start-up i Stockholm och har idag ca 160 anställda på Stockholmskontoret och ungefär 270 medarbetare globalt. Här kan du läsa mer om vad de anställda säger om att jobba på TriOptima: https://careers.trioptima.com/people


Dina arbetsuppgifter
I rollen som koordinator ansvarar du i huvudsak för delar av en due dilligence process som innebär hantering av inkommande förfrågningar från kunder gällande underliggande teknikinformation för leveransen av TriOptima's tjänster. Du följer upp, prioriterar bland ärendena och formulerar svar gällande förfrågningarna, vilket kan kräva att du koordinerar samt inhämtar information från andra delar av IT-organisationen. Ärendena är av varierande komplexitet och omfattning.

Du arbetar i övrigt med löpande förbättringsarbete där du bland annat ansvarar för att koordinera och sköta administrationen kring tekniska riskbedömningar, incidenthanteringsmöten, övriga möten och workshops. Du koordinerar KPI, KRI och KCI samt övrig förvaltningsrapportering från avdelningen.

I tjänsten ingår även att assistera vid interna och externa revisioner samt rapportera status gällande eventuella åtgärder som behöver vidtas till ledningen. Du kommer att få en gedigen introduktion och inledningsvis arbeta nära kollega som haft rollen tidigare.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Några års erfarenhet av liknande roll och/eller arbetslivserfarenhet inom kundnära och administrativa roller.
• Mycket goda kunskaper i MS Office
• Flytande kunskaper i svenska och engelska - du ska inte ha några problem att sköta en professionell dialog på engelska över email.

Vi söker dig som trivs i en koordinerande roll med omväxlande arbetsuppgifter. Då en stor del av arbetetet kretsar kring IT och informationssäkerhet har du glädje av ett visst teknikintresse. Du behöver vara noggrann och ha hög ansvarskänsla då du arbetar självständigt i dina arbetsuppgifter. Det är också viktigt att du tänker proaktivt och inte är rädd för att komma med förbättringsförslag och idéer. Vi ser att du är en relationsbyggande person med god förmåga att samarbeta, då du har många kontaktytor både inom företaget och externt. För att lyckas i rollen har du förmåga att tänka affärsmässigt samt har insikt i hur ett företag är organiserat.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Administration, koordinator, koordinering, teknik, IT, IT-säkerhet, service, kundservice, system, teknisk koordinator, teknisk,

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-11-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Jobbnummer
6042760

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: