Teknisk IT-support för e-handel

Collector Bank / Butikssäljarjobb / Göteborg
2016-04-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Teknisk IT-support för e-handel" (publicerad 2016-07-05) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Collector Bank i Göteborg, Malmö, Stockholm eller i hela Sverige

Vill du arbeta på Nordens mest innovativa och digitala nischbank?

Vi söker dig som vill jobba i en snabbt växande och förändringsbenägen organisation där utveckling och innovativa betalmedel som uppfyller framtidens krav från våra kunder är i fokus. Vår kultur präglas starkt av våra kärnvärden Entreprenörskap, Engagemang och Etik.

TJÄNSTEN

Affärsområdet Retail som specialiserar sig på e-handel, omfattar betallösningar till handeln i Sverige, Norge, Finland, Danmark, Holland, Tyskland och Österrike. Genom vår tjänst hjälper vi butiker och e-handlare att kunna erbjuda sina kunder ett av de mest eftertraktade betalsätten i Norden idag med devisen att det ska vara enkelt att handla och betala.

Som teknisk IT-support ansvarar du tillsamman med dina kollegor för den tekniska implementeringen av nya kunder i vårt egenutvecklade system, samt sköter den dagliga supporten och administrationen inom området Merchant. Rollen innebär stort ansvar och möjlighet att påverka då du kommer ansvara och driva större integreringsprojekt.
I det dagliga arbetet ingår att ge hög och kvalitativ service och support, följa upp störningar samt proaktivt arbeta för att utveckla och förbättra vårt samarbete med våra kunder.
Det innebär även att du ansvarar för framtagning av rapporter, underlag och statistik till våra kunder. I rollen ingår även att vara ett internt stöd i organisationen och hjälpa till med kunskap och lösningar.

Tjänsten är en tillsvidareanställning med start omgående eller enligt överenskommelse. Vi erbjuder goda utvecklingsmöjligheter, löpande kompetensutveckling, aktiv satsning på god hälsa, gemensamma aktiviteter utanför arbetsplatsen samt en stimulerande arbetsmiljö i trevliga lokaler i centrala Göteborg.

VI TROR ATT DU

Som söker har ett brinnande tekniskt intresse och stimuleras av kundkontakt för att utveckla och förbättra samarbeten. För att lyckas i rollen bör du tidigare jobbat med service och vi ser gärna att du har erfarenhet av att driva kundorienterade projekt. Har du en teknisk bakgrund med erfarenhet av API- integration, SOAP-lösningar eller databassökningar i SQL är det meriterande men inget krav.

Som person är du prestigelös, ansvarsfull, lösningsfokuserad och inte rädd för att hugga i när det behövs. Vidare trivs du med att arbeta i ett högt tempo i en föränderlig miljö och kan fatta snabba beslut. Du drivs av att förbättra processer och ge förstklassig service. Du bör ha goda språkkunskaper i engelska och svenska, då arbetet innebär mycket kundkontakt via telefon och mail.

ANSÖKAN

Sista ansökningsdag är den 31 maj. Intervjuer och urval kommer att ske löpande, varför tillsättning av denna tjänst kan komma att ske innan ansökningsperioden gått ut. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Adam Jonsson (Head of Merchant Services) eller Josef Bosaeus (HR- Partner) på telefonnummer 010- 161 00 00. Ansökningar tas emot nedan

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2016-04-20

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-05-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Josef Bosaeus 0737120483 josef.bosaeus@collectorbank.se

Företag
Collector Bank

Adress
Collector Bank
Östra Hamngatan 24
41109 Göteborg

Kontorsadress
Östra Hamngatan 24, Göteborg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2796214

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Collector Bank

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Collector Bank: