Teknisk intresserad kundservicemedarbetare
Workz Sweden AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Workz Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Huddinge eller i
hela Sverige Drivs du av att lösa tekniska problem och ge service av bästa kvalitet? Är du i början av din karriär och vill få värdefull erfarenhet från arbete på en stor eHälsa verksamhet? Läs vidare.
OM MEDHELP
Regeringen med sjukvårdsministern i spetsen har slagit fast en vision för Sverige; "Vi ska bli världsbäst på eHälsa 2025". MedHelp bidrar aktivt till detta med en egen vision; "Europas främsta vårdoperatör 2025". Med smarta lösningar inom eHälsa leder vi utvecklingen till en tryggare och modernare vård.
Lösningarna medverkar till att göra människor friskare. I rollen som vårdoperatör förenklar och underlättar vi för vården, företag och organisationer. Inte minst genom att erbjuda vård på distans och andra sjukvårdsnära tjänster. Legitimerade sjuksköterskor med tillgång till läkare ger dig råd via telefon dygnet runt. Digitala lösningar som monitorering och dialog med kroniskt sjuka ger patienterna en bättre vardag. MedHelp är ett starkt varumärke med en marknadsledande position i Norden.
Sedan starten år 2000 har ambitionen varit att kombinera medicinsk kompetens med sjukvårdsrådgivning och avancerade tekniska lösningar. Vi är pionjärerna i branschen som gör samhällsnytta med nytänkande i fokus.
OM TJÄNSTEN
Vi på Workz söker nu en teknikkunnig kundservicemedarbetare till vår kund MedHelp med start i Maj. Du kommer att vara en del av teamet som aktivt arbetar med att underlätta för företag, organisationer och vården med tekniska frågor kring hemsidan, tjänster och övriga frågor som kan uppstå hos kunden.
DINA ARBETSUPPGIFTER
Som kundservicemedarbetare på MedHelp kommer du att arbeta på huvudkontoret i Marievik, Liljeholmen. Tillsammans med ett team kommer du arbeta aktivt för att hela tiden ge bästa service.
VI SÖKER DIG SOM
Du har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter exempelvis 1st line-support eller helpdesk där du hjälpt till med IT-relaterade problem. Då supporten finns tillgänglig för Norden pratar du både svenska och engelska obehindrat. Andra språkkompetenser är meriterande men inget krav.
• Teknikintresse/ teknisk erfarenhet
• Dator-och telefonvana
• Goda kunskaper i engelska är ett krav
Som person är du snabblärd och har lätt att tänka utanför boxen för att hitta lösningar på problem. Du levererar alltid bästa möjliga service och drivs av att det går bra för hela teamet. Vidare ser du hellre lösningar än problem och har en positiv attityd mot både kollegor och kunder.
VI ERBJUDER DIG
Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning inom därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Du har även möjlighet att bli certifierad i kundservice, något som uppfattas som värdefullt på arbetsmarknaden. Produkt- och systemutbildning sker genom MedHelp försorg.
Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz Sweden inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor och dedikerad human success manager som utbildar, utvecklar och tillgänglig för dig som konsult hos oss.
PRAKTISK INFORMATION
Start: Maj
Omfattning: Heltid
Placering: Stockholm, Marievik
Arbetstider: måndag till fredag 08:00 - 17:00
För mer information om tjänsten kontakta gärna ansvarig rekryterare
amy.gudjonsson@workz.seVaraktighet, arbetstid
• -
Publiceringsdatum2018-04-25ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-05-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagWorkz Sweden AB
AdressWorkz Sweden AB
Vasagatan 16
10123 Stockholm
KontorsadressVasagatan 16
Jobbnummer 4106351
Observera att sista ansökningsdag har passerat.