Teknisk helpdeskmedarbetare till telekomföretag
Bravura / Supportteknikerjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Håbo,
Enköping eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2016-01-05FöretagetDet som gör företaget unikt är kombinationen av kraften hos ett utbyggt eget nät med effektiviteten från en renodlad modern teknik och den personliga servicen hos en medelstor organisation. Företaget är nu i en expansiv fas och genomför en unik och spännande resa mot att etablera sig i hela Sverige.
Dina arbetsuppgifterSom medarbetare i företagets helpdesk tar du emot samtal och ärenden från både privatkunder och företagskunder. Samtalen gäller bland annat hostingfrågor, felsökning av nät eller konfigureringar. Du jobbar systembundet med att avhjälpa kundens problem utifrån ett ärendehanteringsssytem.
KvalifikationerUtbildning: Avslutad gymnasial utbildning, gärna inom teknik
Erfarenhet: Telefonvana samt erfarenhet av teknisk helpdesk Meriterande: Erfarenhet av hostingfrågor
Du uttrycker dig väl i tal och skrift
För att lyckas i denna roll tror vi att du är positiv, samarbetsvillig och nyfiken att lära dig mer om telekom. Du är bra på att uttrycka dig och har lätt för att kommunicera med olika sorters människor.
Övrig information:
Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Plats: Uppsala
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura,
info@bravura.se , tel. 08-40024050
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Helpdesk, 1st line, 2nd line, Uppsala, omgående, teknik, kundtjänst, felsökning, hosting, IT
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-02-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLinda Sundlöf 08-40024050
linda.sundlof@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0380
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2601386
Observera att sista ansökningsdag har passerat.