Teknisk Handläggare/Ärendekoordinator, Stockholm
Shaya Solutions AB / Organisationsutvecklarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla organisationsutvecklarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Shaya Solutions AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Södertälje,
Nynäshamn eller i
hela Sverige Om konsultuppdraget
• Ort: Stockholm
• Uppdragslängd: Ca. 12+ månader
• Uppdragsstart: Enligt ök.
• Sista ansökningsdagen: ansök snarast
• Omfattning: 100%
Publiceringsdatum2023-06-16Dina arbetsuppgifter• Handlägga/administrera inkomna ärenden gällande förändringar i kringliggande anläggning, svara på internremisser, svara på frågor från allmänheten.
• Besvara och löpande uppföljning av varje ärende.
• Ansvara för att i aktuellt ärende upprätta svar tillsammans med underhållsingenjörerna/teknikspecialister utifrån det förädlade underlaget.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
Utbildning (Kunden kan på begäran kräva in bevis för utbildning eller certifikat):
• Teknisk bakgrund eller utbildning
• Högskole/universitetsutbildning om minst 180hp teknisk utbildning (elteknik, ingenjör, eller liknande)
• Alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet inom kraftledningar/kabelteknik eller jordningsteknik
Kompetens och Erfarenhet:
• Minst 3 års erfarenhet av arbeten inom kraftledning, station eller kabel. Alternativt annat besläktat elteknisk område.
• Minst 2 års erfarenhet av handläggning och/eller ärendehantering.
• Minst 2 års erfarenhet av uppdrag med interna och externa kontaktytor.
• Minst 2 års erfarenhet av uppdrag där kartor, ritningstolkning varit del av uppdraget (minst 50 % av uppdraget ska ha innefattat ritningstolkning/kartläsning) Exempelvis användning av GIS-system, AutoCad eller motsvarande.
• Minst 3 års arbetslivserfarenhet av Office-paketet
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
• Minst 2 års erfarenhet av någon av programapplikationerna :
• ArcGis Pro/ArcGis online
• IFS
• W3D3
• ServiceNow
• Minst 2 års erfarenhet av arbeten med jordningsteknik
Önskemål om personliga egenskaper:
• God samarbetsförmåga och initiativförmåga
• Flexibel och anpassningsbar efter arbetsbelastning
• Utåtriktad och tydlig i sin kommunikation
• Ödmjuk och ha lätt för att skapa förtroende
• Arbetar självständigt och målinriktat
• Fallenhet för administrativa arbetsuppgifter
• Förmåga att arbeta i grupp
Hur du kommer vidare
• Sök uppdraget genom denna annons
• I ansökan anger du ett kravställt timpris
• Lägg in ett CV på svenska i word-format
• Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
• Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på det bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.
På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Ingenjörstjänster.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-06-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Shaya Solutions AB (org.nr 559058-6649)
Jobbnummer 7891051
Observera att sista ansökningsdag har passerat.