Teknisk Förvaltare till Pembroke Real Estate - Newsec Competence AB - Administratörsjobb i Stockholm
Teknisk Förvaltare till Pembroke Real Estate
Newsec Competence AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos Newsec Competence AB i Stockholm

Om företaget
Pembroke Real Estate is an international real estate advisor that acquires, manages and develops well-located properties in the office, residential and mixed-use sectors. Focused on enhancing long-term value, Pembroke facilitates the investment of private capital of FMR LLC (Fidelity Investments) and FIL Limited into superior real estate opportunities.
Established in 1997, Pembroke has offices in Boston, London, Stockholm, Sydney, Tokyo and Washington, D.C. Today, Pembroke manages more than 8.4 million square feet (786,000 square meters) in key markets across Europe, North America, Australia and Asia. The company is committed to growing assets under management and development as part of its long term business strategy.
Our mission is to create long-term value by integrating our global expertise, local knowledge and passion for real estate, while exhibiting our core values of excellence, respect, collaboration, continuous improvement and integrity.
For more information, visit the company's website: www.pembrokere.com.

Teknisk fastighetsförvaltare
Är du en prestigelös person med god samarbetsförmåga? Vill du jobba på ett globalt fastighetsbolag med fastigheter i citynära lägen på attraktiva adresser? Läs vidare! Pembroke söker nu efter en Teknisk fastighetsförvaltare till sitt kontor i centrala Stockholm.

Tjänsten

Pembroke letar nu efter en driven person som vill ha hand om den dagliga tekniska förvaltningen av Pembrokes fastighetsbestånd i Stockholm. Utöver förvaltningen och underhåll av fastigheterna så kommer du i rollen att agera varumärkesambassadör gentemot hyresgäster, och leverera en hög kundservicenivå för att stärka Pembroke 's varumärke i Stockholm.
Du behöver ha en stark kundserviceförmåga samt förmåga att kommunicera effektivt i flera kanaler och geografier, med relevant erfarenhet från fastighetsbranschen. Dessutom bör du som kandidat kunna visa på Pembroke 's kärnvärderingar excellens, respekt, samarbete, ständiga förbättringar och integritet.

Arbetsuppgifter
* Hantera tredje parts fastighetsleverantörer och konsulter genom att administrera serviceavtalen och se till att de är kvalificerade och uppfyller servicekraven.
* Ge högkvalitativ kundservice till hyresgäster genom att effektivt följa upp felrapporter och skickligt driva utvecklingen av hyresgästrelaterade projekt.
* Se till att alla byggnadstekniska system är väl underhållna genom att se över samtliga underhållsplaner för fastigheterna.
* Hålla dig uppdaterad kring nya säkerhets- eller miljömässiga förordningar, varje kvartal organisera säkerhetsmöten och förse hyresgäster med handböcker rörande säkerhetsinstruktioner och byggverksamheten.


* Genomföra och övervaka brand- och säkerhetssystem, förebyggande underhållssystem, informationssäkerhetssystem, miljöledningssystem, byggsäkerhetssystem och energihanteringsprogram efter behov.
* Förbereda och granska månadsrapporter kring budget, kapital och hyresgästförbättringar, miljö- och egendomsproblem samt drift-, bygg- och leasingprojekt.
* Se till att fastigheterna lever upp till de statliga föreskrifter och miljöstandarder som gäller.
* Koordinera och övervaka alla in- och utflyttningar av hyresgäster, inklusive kontraktsgranskning och leasingadministration.
* Ta fram och hantera ett KPI-system för att mäta hyresgästernas nöjdhet och kontinuerligt förbättra servicemodellen baserat på resultatet.

Kvalifikationer

Vi ser gärna att du har en kandidatexamen eller likvärdig utbildning samt gärna 5-7 års erfarenhet från fastighetsbranschen i liknande roll. Du har utmärkt förståelse kring byggande av tekniska system och mycket god känsla för detaljer. Viktigt för rollen är att du har mycket god kommunikationsförmåga i både tal och skrift samt har goda kunskaper i Microsoft Office, Outlook, Excel och PowerPoint. Meriterande är om du har erfarenhet av fastighetssystem som Yardi, Argus, AssetEye och/eller dokumenthanteringssystem (SharePoint).

Personliga egenskaper

Som person är du självgående med ett stort driv och god samarbetsförmåga samt dokumenterad erfarenhet av att i team uppnå mål. Vidare har du en mycket god förmåga att kunna jobba effektivt med flera projekt och deadlines igång samtidigt. Självklart ger du alltid högsta möjliga service till både interna och externa kunder.



Om Newsec Competence
Newsec Competence är ett bolag med ambitionen att vara fastighetsbranschens mest kvalitetsmedvetna leverantör av kompetensförsörjning. Newsec Competence jobbar med målsättningen att ge sina uppdragsgivare de bästa resurser marknaden erbjuder.

Ansökan

I denna rekrytering samarbetar Pembroke med Newsec Competence. Urval och intervjuer sker löpande, ansök så snart du kan. För frågor angående tjänsten, vänligen kontakta rekryteringskonsult Emelie Sahlsten på emelie.sahlsten@newsec.se, 0700-125257.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-03-01

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-30
Ange följande referens när du ansöker: 452
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emelie Ryman 0700-125257

Företag
Newsec Competence AB

Adress
Newsec Competence AB
Humlegårdsgatan 14
10249 Stockholm

Kontorsadress
Humlegårdsgatan 14

Jobbnummer
3994452

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Newsec Competence AB: