Teknisk förvaltare | LudvikaHem / Ludvika Kommunfastigheter

Experis AB / Fastighetsskötarjobb / Ludvika
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla fastighetsskötarjobb i Ludvika, Smedjebacken, Ljusnarsberg, Fagersta, Säter eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis AB i Ludvika, Smedjebacken, Ljusnarsberg, Fagersta, Säter eller i hela Sverige

Ludvika Kommunfastigheter AB och LudvikaHem AB har en gemensam organisation. Tillsammans är vi 140 medarbetare som förvaltar totalt ca 455 000 m2 kommunala verksamhetslokaler som skolor, daghem, kontor, affärslokaler samt bostäder. Vi erbjuder en arbetsplats med trivsel och arbetsglädje.

Hållbarhetsfrågan är viktig inom koncernen och tillsammans med 186 andra allmännyttiga bostadsbolag är vi med i Sveriges största klimatupprop, Klimatinitiativet.

Vill du bli en del av ett kompetent och positivt arbetslag som har roligt tillsammans på dagarna? Är du på jakt efter ett jobb som är fritt och samtidigt mycket ansvarskrävande och som dessutom är mycket mångsidigt? Då kan vi ha rätt utmaning för dig! Just nu söker vi en teknisk förvaltare underhåll. Här finns det utmärkta möjligheter att utvecklas. Välkommen med din ansökan!

Om jobbet som teknisk förvaltare med inriktning underhåll
I rollen som teknisk förvaltare ansvarar du för att operativt och strategiskt, tillsammans med din arbetsgrupp, planera för underhåll, arbeta med statusuppdateringen i vårt fastighetssystem (Momentum) samt driva mindre underhållsåtgärder. Dessutom kommer du tillsammans med ditt team handlägga och planera allt yttre underhåll samt vara backup i vårt energistatistiksystem.

Du kommer dessutom arbeta med att:

* Bedöma åtgärder efter inventering.
* Beställa åtgärder och leda vissa mindre renoveringsarbeten.
* Medverka i arbetet med ramavtal.
* Genomföra entreprenadbesiktningar.
* Handlägga vissa myndighetsbesiktningar.

Tjänsten är placerad i Ludvika och du rapporterar till bolagens driftchef.

Är du rätt för rollen?
Vi söker dig som har erfarenhet inom bygg och fastighet och gärna även erfarenhet av byggprojekt och/eller projektering samt projektledning. Därutöver har du relevant utbildning och/eller motsvarande praktisk kunskap. Du är även administrativt kunnig i Officepaketet och har goda kunskaper i svenska, i tal och skrift, och kan kommunicera på engelska.

Meriterande för jobbet är om du har kunskap och intresse inom energiområdet, B-körkort och god datorvana.

För att lyckas i rollen är det viktigt att du har förmågan att arbeta självständigt och att du fokuserar på att hitta lösningar. Det är även viktigt att du förmedlar information på ett kommunikativt, tydligt och strukturerat sätt samt att du är analytisk. Dessutom är du noggrann, tar du ansvar för att dina arbetsuppgifter blir väl utförda och kan bidra med att skapa goda relationer så väl intern som externt.

Intresserad?
Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt, dock senast 3 mars 2023.

Vid frågor är du välkommen att kontakta:
Jefferson Wells rekryterare Pär Gårdbro via e-post: par.gardbro@jeffersonwells.se eller telefonnummer: 023-70 55 45.

Läs mer på ludvikahem.se

För att söka tjänsten klickar du på knappen "Ansök nu".

Ersättning
Not Specified

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-03-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "dc64fc70-cee9-".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Experis AB (org.nr 556855-1104)

Arbetsplats
LudvikaHem AB /Ludvika Kommunfastigheter AB

Kontakt
Pär Gårdbro
023-70 55 45

Jobbnummer
7411870

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis AB: