Teknisk Customer Success-stjärna välkomnas till Irisity

Irisity AB (publ) / Supportteknikerjobb / Göteborg
2019-11-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Teknisk Customer Success-stjärna välkomnas till Irisity" (publicerad 2019-12-09) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Irisity AB (publ) i Göteborg, Malmö eller i hela Sverige

Dags att göra skillnad och bli en del av ett spännande företag i en expansiv tillväxtfas med spjutspetsteknik inom kamerasäkerhet?
Hos oss på Irisity ges nu möjligheten att forma världen till det bättre genom realtids-videoanalys möjliggjord av maskininlärning (AI). Irisity är ett noterat mjukvarubolag med säte på Lindholmen i Göteborg, Sveriges just nu mest expansiva område inom high-tech. Vårt fokus är att detektera och förutsäga avvikande aktiviteter samtidigt som vi värnar den personliga integriteten. Vi är övertygade om att förbättrad AI-prestanda, etik och integritet måste gå hand i hand och jobbar därför för att göra ett positivt avtryck inom säkerhetsindustrin. Är du vår nästa trevliga kollega och lysande stjärna inom vårt Customer Success team?
Beskrivning av tjänsten
Vi söker nu en talangfull supporttekniker och relationsbyggare till vårt Customer Success team i Göteborg. Teamet supporterar våra kunder och utvecklar våra partnerskap med det som krävs för att deras verksamheter ska blomma. Du kommer bli en del av ett gäng med mycket driv och stark gemenskap. Vi söker dig som är en driven doer och innovativ problemlösare som vill utvecklas tillsammans med företaget och dina kollegor.
Ditt arbete kommer innefatta och mätas på aktivt deltagande och utvecklande av teamets verksamhet innefattande partnerskap, support via telefon och mail, utbildning av användare i vårt system IRIS, systemkonfiguration och administration av nya installationer i Sverige och utomlands. Customer Success ansvarar för leverans och vidare utveckling av våra kundrelationer lokalt som globalt.
Vem vi tror att du är
För att vara framgångsrik i denna roll hos oss tror vi att ett strukturerat sinne och positiv attityd i kombination med ett genuint intresse för att hjälpa människor är dina mest värdefulla egenskaper. Vi tror också att du är:
Strukturerad med ett öga för detaljer
En person som lär dig snabbt och tycker det är roligt
Duktig på att hantera tekniska frågeställningar - fokus på high end support
Gillar att arbeta med konfiguration och felsökning av system
En bra guide som kan vägleda kunderna angående best practices vid installation av Irisitys produkter
En person som starkt bidrar till vår gemenskap, har humor och vill utveckla Irisitys fantastiska företagskultur

Vidare kommer du på sikt vara involverad i bolagets projekt innefattande såväl arbete med nya kunder och siter som förbättring av vårt arbetssätt. Du bör trivas med att arbeta i ett litet, effektivt team med högt i tak där det finns goda möjligheter till kompetensutveckling och att vara med på företagets utveckling framåt.
Meriterande är erfarenhet av internationell support samt goda kunskaper i windowsmiljö. Har du även erfarenhet av kameror och säkerhetsteknologi så är du antagligen hemma. För denna tjänst är mycket goda kunskaper i både svenska och engelsk ett krav.
Om Irisity
På Irisity utvecklar vi videoanalysmjukvara för säkerhetsindustrin med stor respekt för personlig integritet. Vi fokuserar på att detektera misstänkta aktiviteter snarare än att exponera personers identitet. Vår tjänst IRISTM är superb på automatisk detektering av oönskade aktiviteter och på känsliga platser såsom skolor kan vi till och med spåra och anonymisera alla individer för att ej röja deras identitet. På detta sätt kan Irisitys system detektera och larma när saker inträffar och därmed minska skadegörelse, förebygga brott och öka säkerheten för människor och tillgångar utan negativa effekter för samhället och oss som individer.
Irisity AB (publ) är ett noterat bolag på Nasdaq First North Growth Market, med huvudkontor i Göteborg. Vi är nu 35+ medarbetare inom bland annat utveckling, sälj, Customer Success och ekonomi. Vi söker nu fler passionerade kollegor som vill vara med och se till att säkerhetsindustrin tillför nytta i samhället och bidrar till en positiv utveckling av människans historia.
Läs mer på www.irisity.com

Publiceringsdatum
2019-11-07

Så ansöker du
Vänligen skicka din ansökan innehållande CV och personligt brev på engelska till career@irisity.com senast den 30e november. Utvärdering och intervjuer sker löpande vilket betyder att rollen kan tillsättas före sista ansökningsdagen så skicka in din ansökan omgående!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-11-29

Adress
Irisity AB (publ)
Lindholmspiren 7
41756 Göteborg

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Customer Success Irisity".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Irisity AB (publ) (org.nr 556705-4571)
Lindholmspiren 7 (visa karta)
417 56  GÖTEBORG

Ansökan
E-post: career@irisity.com

Arbetsplats
Irisity AB Göteborg

Jobbnummer
4946217

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Irisity AB (publ)

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Irisity AB (publ):