Teknisk Customer Success Specialist Till Osby I Helsingborg

Experis AB / Kundservicejobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis AB i Helsingborg, Bjuv, Höganäs, Landskrona, Bräcke eller i hela Sverige

OSBY Vitvaror AB söker en engagerad och tekniskt kunnig medarbetare som kan stärka vårt team på avdelningen för kundsupport/service/eftermarknad. Du kommer ha en central roll i att säkerställa en överlägsen kundupplevelse och bidra till att våra produkter och tjänster håller högsta nivå. Om du är tekniskt intresserad, bra på att kommunicera och vill jobba med kvalitetsprodukter i ett företag som prioriterar kundupplevelsen så kan du vara den vi söker.

Din roll

Hos oss innebär kundsupport och "customer success" både löpande effektiv hantering av serviceärenden samt ett proaktivt uppsökande arbete för att säkerställa en hög kundnöjdhet. Du jobbar nära både kunder, produktanvändare, servicepartners och underentreprenörer såväl som våra egna säljare och tekniker.

Arbetsuppgifter i korthet:

* Daglig Kundkontakt: Du kommer att vara den första kontaktpersonen för våra kunder, produktanvändare, servicepartners och underentreprenörer via telefon och e-post.
* Serviceärenden: Registrering och uppföljning av serviceärenden kommer vara en central del av din roll. Du kommer att se till att alla ärenden hanteras på ett effektivt sätt.
* Produktservice: Du kommer att arbeta med att säkerställa att vår service och installationstäckning är optimal på de orter där vi levererar våra produkter.
* Teknisk Support: Att stötta vår säljavdelning i tekniska frågor och hantera eventuella ärenden som uppstår.
* Nya Kunder/Områden: Samarbeta med säljavdelningen vid uppstart av nya kunder och områden för att garantera en smidig upplevelse för kunden, från leverans till eftermarknad.
* Produktkunskap: Fördjupa dig i våra produkters tekniska aspekter för att kunna planera och genomföra produktutbildningar för våra kunder.
* Effektiva Rutiner: Skapa och upprätthålla effektiva rutiner och processer för vårt ärendehanteringssystem.
* Kundnöjdhet: Säkerställa att vi lever upp till de höga servicekrav som vi har ställt på oss själva som bolag.

Du blir anställd av OSBY Vitvaror AB och kommer få en gedigen introduktion och utbildning i våra produkter och vårt koncept. Det är viktigt är att du får en god kunskap om våra vitvaror och tjänster.

Vem är du?

Vi tror att du är en tekniskt kunnig, ansvarsfull, driven och positiv person som är genuint intresserad av kundvård. Kanske har du en bakgrund från annan teknisk kundsupport, serviceverkstad eller jobbat på fältet som servicetekniker. Det är meriterande om du har erfarenhet av att jobba med vitvaror men inget krav. Huvudsakligen är att du är tekniskt intresserad, villig att lära dig och tycker och förstår att kundupplevelsen är viktig.

Vi söker dig som:

* är tekniskt kunnig och intresserad, kunskap kring vitvaror är meriterande men inget krav
* har en förmåga att kommunicera tydligt och effektivt
* har en god organisatorisk förmåga
* kan hålla upp en hög grad av service och energi
* är en teamspelare med förmåga att samarbeta med andra avdelningar
* talar och skriver svenska flytande
* har B-körkort, sporadiska resor förekommer

Eftersom du är vårt ansikte utåt lägger vi stor vikt vid din personlighet. Du förstår dom "mjuka värdena" som bygger på ett stort engagemang och fokus på att bygga långsiktiga relationer, en känsla av ett bekymmerfritt partnerskap och en hög servicegrad.

Vad kan OSBY Vitvaror AB erbjuda dig?

Vi erbjuder en stimulerande och trevlig arbetsmiljö där du kan utveckla din tekniska kompetens och vara en del av ett dedikerat team. Du har bra anställningsvillkor med fina personalförmåner som exempelvis generöst friskvårdsbidrag, sjukförsäkring och personalrabatt på vitvaror.

Om OSBY Vitvaror AB

"Vår vision är att Fastighets- och byggföretag som söker en problemfri tillvaro och en hög servicegrad, skall uppleva att Osby levererar ett bekymmersfritt partnerskap, för att Osby, som bara fokuserar på fastighetskunder, levererar en kundanpassad helhetslösning med rätt produkt, rätt service, och hög tillgänglighet."

Läs gärna mer på www.osbyvitvaror.se

Kontakt och ansökan

I denna rekrytering samarbetar OSBY Vitvaror AB med Jefferson Wells, en del av ManpowerGroup, med lång erfarenhet av rekrytering av chefer och specialister. Vid frågor ta kontakt med rekryteringskonsult Niclas Fagerlund på 0721-850106 alternativt niclas.fagerlund@jeffersonwells.se .

Tjänsten söker du via ansökningslänken. Vi tar inte emot ansökningar via e-post! Urval sker löpande, skicka därför in din ansökan snarast. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Not Specified

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-11-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "62af893e-8d7a-".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Experis AB (org.nr 556855-1104)

Arbetsplats
Osby Vitvaror AB

Kontakt
Niclas Fagerlund
+46470745532

Jobbnummer
8199138

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis AB: