Teknisk administratör till Bravida!
A Hub AB / Administratörsjobb / Linköping
2025-02-28
Visa alla administratörsjobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos A Hub AB i Linköping,
Finspång,
Motala,
Norrköping,
Vimmerby eller i
hela Sverige Söker du en mångsidig roll där du får tillhöra ett härligt team, dyka ner i spännande projekt och ha mycket kundkontakt? Brinner du för att ta ansvar, arbeta självständigt och samtidigt bidra till samhällsnytta genom värdefulla uppdrag? Läs vidare! Nu söker vi en Teknisk administratör inom området Bygg & Flytt till Bravida i Linköping.
OM ROLLEN
I rollen som Teknisk administratör kommer du att arbeta projektbaserat och därmed varierat med olika spännande uppgifter, uppdrag och kontakter. Tillsammans med dina kollegor, kunder och beställare spelar du en viktig roll i att hålla samman Bravidas olika projekt gällande verksamhetsflyttar och ny-/ombyggnationer med fokus tillträden och låsning på exempelvis sjukhus och vårdinrättningar. Du kommer att hålla i låsmöten där du samlar in information kring tillträden för olika aktörer i syfte att säkerställa att rätt behörigheter för rätt personer finns på plats i samband med dessa projekt. Utifrån underlaget bygger du upp och administrerar passersystemen.
Du kommer också vara med och bidra till ständig utveckling genom att förändra och förbättra arbetsrutiner och processer. Rollen är varierande och ingen dag kommer att vara den andra lik. Ibland dyker oväntade utmaningar upp och då gäller det att snabbt planera och prioritera arbetet tillsammans med kollegorna.
Du kommer ansvara för följande arbetsuppgifter:
Säkerställa smidiga flöden av vårdpersonal, patienter och andra aktörer i samband med verksamhetsflyttar och nybyggnationer
Arbeta samordnande och ansvara för att fördela arbetsuppgifter till kollegor från andra yrkesgrupper i projekt
Leda låsmöten tillsammans med vårdverksamheter och andra sjukhusaktörer
Skapa underlag för vilka som ska få tillträde till aktuella områden
Administrera passersystem samt utföra revisioner för att upprätthålla dess säkerhet
Projektera och medverka vid förvaltning av mekaniska låssystem samt samordna cylinderutbyten
Du kommer ingå i ett erfaret och sammansvetsat team med kollegor som hjälps åt och stöttar varandra samtidigt som ni tar ett stort eget ansvar för era egna arbetsuppgifter och projekt. Du får ta del av en gedigen onboarding där du introduceras till kunder, externa parter och entreprenörer för att skapa de bästa förutsättningarna för ett gott samarbete. Därefter får du successivt ta mer ansvar och utvecklas i din yrkesroll.
VEM ÄR DU?
Vi lägger stor vikt vid dina personliga kompetenser! Vi tror att du är serviceinriktad och relationsskapande för att nå ut till kunderna på bästa sätt. Du är duktig på att upprätthålla goda relationer såväl internt som externt och får energi av kontakten med nya människor. Du har en stark administrativ ådra, du är duktig på att planera ditt arbete och har en förmåga att se både vad som behöver göras och när. Du trivs med att jobba i ett högt tempo och är van vid att hantera många bollar i luften.
Vi tror också att du är nyfiken och drivs av att lära dig nya saker. Du har en god analytisk förmåga och kan kritiskt granska information och underlag. Vidare är du lösningsorienterad och kan sätta dig in i olika kunders förutsättningar för att hitta den bästa lösningen för kunden med hänsyn till regler och riktlinjer.
När det kommer till bakgrund för den här tjänsten så tror vi att du har erfarenhet av servicerelaterade roller där du jobbat med människor. Du har också byggt på din erfarenhet med någon form av eftergymnasial utbildning, kanske inom Logistik eller annat liknande område. Utöver detta tror vi att följande punkter stämmer in på dig:
Ett stort tekniskt intresse samt en god vana av datorer och system
B-körkort (resor förekommer inom Östergötland)
Flytande svenska, såväl i tal som skrift
Tjänsten omfattas av särskilda säkerhetskrav och därför kommer en bakgrundskontroll göras samt ett utdrag ur belastningsregistret samlas in. Svenskt medborgarskap är ett krav.
OM BOLAGET
Bravida är Nordens ledande leverantör av helhetslösningar för service och installation av el, VVS, ventilation och andra tekniska funktioner i fastigheter och anläggningar. Genom välfungerande och resurseffektiva fastigheter hjälper de sina kunder i omställningen till ett mer hållbart samhälle. På kontoret i Tornby jobbar cirka 150 medarbetare och du kommer tillhöra ett team med tre trevliga kollegor.
Varmt välkommen med din ansökan!
ÖVRIGT
Start: Snarast eller enligt överenskommelse.
Placering: På Bravidas kontor i Tornby, Linköping.
Arbetstider: Vardagar 7-16.
Anställnigsform: Tjänsten är ett föräldravikariat som löper till och med augusti 2026 med god chans till förlängning. Du blir anställd som konsult hos A-hub.
Övrigt: Rekryteringsprocessen hanteras av A-hub. Vänligen kontakta
love@a-hub.se vid frågor kring tjänsten eller processen.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-08-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare A Hub AB (org.nr 559177-9656),
https://a-hub.se Arbetsplats A-hub
Kontakt Love Fransson
love@a-hub.se 0733123801 Jobbnummer 9194138