Teknisk administratör/kund- ordermottagare
Anders & Gunilla Bennarsten Service AB / Inköpar- och marknadsjobb / Kalmar
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Kalmar,
Mörbylånga,
Borgholm,
Nybro,
Torsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Anders & Gunilla Bennarsten Service AB i Kalmar,
Solna eller i
hela Sverige Platsbeskrivning:
AGB Service AB är ett modernt serviceföretag beläget i Kalmar och i Solna som specialiserat sig på underhåll och kalibrering av pressverktyg med tillbehör. Vår verksamhet sträcker sig till kunder i hela Europa där vi erbjuder snabb och professionell kalibrering och service av utrustning från många olika tillverkare.
Nu söker vi en teknisk administratör till vår verkstad i Kalmar.
Arbetsuppgifter:
Syftet med rollen är att ansvara för att ge AGB:s och HMS kunder en hög service och vara ett stöd i frågor avseende bl. a order och leverans. Det innebär att ta hand om och förstå hela kedjan från produktion till leverans. Inskrivning/utskrivning av arbetsordrar och frakthantering hanterar du dagligen. Frågor kan även avse: administration, reklamation och du skall finnas behjälplig för att besvara kundens frågor.
Din profil:
För att trivas och lyckas i rollen är du serviceinriktad och har en passion för att hjälpa andra och du tycker det är kul att möta människor med telefon som arbetsredskap. Du arbetar självständigt och tar ansvar samt förstår vikten av nöjda kunder. Du ska ha lätt för att bygga relationer, vara utåtriktad och på ett effektivt sätt kunna strukturera ditt arbete. Du har sedan tidigare jobbat med ordermottagning och finner det givande, du har dessutom hög arbetsmoral. Du är en person som ser lösningar framför problem och du är ordningsam och stresstålig. Vi värderar en positiv attityd, god förmåga att samarbeta och att du gillar att arbeta i team. Vi vill göra sökanden uppmärksamma på att det krävs god fysik i denna tjänst då det förekommer många tunga lyft. Tekniskt intresse och produktionserfarenhet är meriterande.
Kompetens:
Erfarenhet av lager- kund/ordermottagning, Visma, Officepaketet samt språk, svenska och engelska
Ansökan: Intervjuer genomförs löpande under hösten
Varaktighet: Tillsvidareanställning. 6 månaders provanställning tillämpas
Publiceringsdatum2020-08-26Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-09-30
AdressAnders & Gunilla Bennarsten Service AB
FLOTTILJVÄGEN 22
39241 KALMAR
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Ordermottagare".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Anders & Gunilla Bennarsten Service AB (org.nr 556759-9815)
Flottiljvägen 22 (
visa karta)
392 41 KALMAR
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Ansökan E-post:
info@agbservice.se Arbetsplats Anders & Gunilla Bennarsten Service AB
Jobbnummer 5334668
Observera att sista ansökningsdag har passerat.