Teknisk administratör i utvecklande roll
Perido Skills AB / Administratörsjobb / Södertälje
2015-04-10
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Teknisk administratör i utvecklande roll" (publicerad 2015-08-18) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido Skills AB i Södertälje,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka,
Järfälla eller i
hela Sverige Är du teknikintresserad, administrativt lagd och vill ha ett variationsrikt uppdrag hos vår kund? Vill du arbeta brett inom området för administration och har erfarenhet av orderhandläggning? Är du serviceorienterad, driven och ordningsam? Då kan det här vara uppdraget för dig!
Publiceringsdatum2015-04-10BeskrivningPerido söker en teknikintresserad administratör för ett konsultuppdrag hos vår kund, ett välkänt svenskt företag med en global närvaro. I uppdraget (som pågår i minst 2 år) jobbar du på vår kunds kontor i Södertälje.
Till det här uppdraget söker vi dig som är organiserad, serviceinriktad och driven. Här får du arbeta brett och varierat inom området för administration med b.l.a orderhantering via mail , Lync, telefon samt orderhanteringssystem. Du kommer att delta i möten kring fakturaflöden och tillsammans med gruppen arbeta för att utveckla och förbättra rutiner och arbetssätt. Vidare kan administration kring hemsida och felanmälningar förekomma.
Vi tror att du som söker den här tjänsten uppskattar ett varierat arbete och är administrativt lagd, vidare är du serviceorienterad, ordningsam och har ett genuint intresse för teknik och telekom. Din goda erfarenhet gör att du känner dig trygg i rollen och du har inga problem att ta initiativ och ansvar. Då koncernspråket är engelska är det även viktigt att du känner dig trygg i och har goda kunskaper i engelska. Är du rätt person för den här tjänsten? Varmt välkommen med din ansökan ? redan idag!
Kravprofil för detta jobb• Gymnasial utbildning
• Någon erfarenhet av liknande arbete
• Du är mycket duktig på att uttrycka dig i tal och skrift på både svenska och engelska
• Mycket goda datorkunskaper
Meriterande
• Meriterande med kunskaper/ erfarenhet av CMG, Directory Manager, NOW Switchboard, Office Web, Companion, VIP2000, RT
Tjänstens omfattning och tillträdeHeltid, konsultuppdrag i 1 år. Tillträde i mitten av april.
Så ansöker duSkicka din ansökan med bifogat CV via e-post till
rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 11720MF i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl (
fraga@perido.se ), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer för detta jobb11720MF
Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vår vision är att alla trivs och är engagerade på jobbet. Det inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra kandidater. Vi tycker om att arbeta med människor och vi har lång erfarenhet av att hjälpa organisationer med kompetensförsörjning och att hjälpa människor att hitta spännande karriärvägar.
Kontaktuppgifter för detta jobbE-post ansökan:
rekrytering@perido.seÖvriga frågor:
fraga@perido.seVaraktighet, arbetstid
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: 11720MF
Ansökan kan skickas till e-postadress:
rekrytering@perido.seFöretagPerido Skills AB
AdressPerido Skills AB
Stora Nygatan 27
11127 STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-545 168 80
E-postadress:
rekrytering@perido.se Jobbnummer 2242149
Observera att sista ansökningsdag har passerat.