Teknisk 1st line support till Pagero

Bravura / Supportteknikerjobb / Göteborg
2016-02-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Teknisk 1st line support till Pagero" (publicerad 2016-09-13) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2016-02-02

Företaget
Pagero arbetar med att hjälpa sina kunder att effektivisera processer från order till betalning med hjälp av olika e-tjänster. Företaget har över 15 000 kunder i ett 50-tal länder och når drygt 750 000 företag och organisationer världen över. Huvudkontoret ligger i Göteborg där det arbetar cirka 100 personer. Pagero befinner sig i en expansiv fas och söker dig som vill vara med på deras spännande resa framåt.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som 1st line support är dina främsta arbetsuppgifter att möta kundernas behov som bland annat rör fakturor, felsökning och e-tjänster. Kunderna supporteras per telefon, mail och chatt. Du arbetar parallellt med ärenden av varierad svårighetsgrad där du lotsar din kund genom Pageros system. Beroende av ärendets karaktär kan det ta allt från någon minut till flera arbetsdagar tills uppdraget är slutfört. Teamet du ingår i består av tio personer och för rätt person finns det mycket goda utvecklingsmöjligheter.

Kvalifikationer
Utbildning: Eftergymnasial utbildning inom systemvetenskap, IT eller teknik
Erfarenhet: Något års arbetslivserfarenhet
Övriga krav: Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har mycket goda kunskaper i engelska
Meriterande: Erfarenhet av support och/eller e-tjänster, kunskaper inom EDI och XML

För att trivas i denna roll ser vi att du är serviceinriktad och har lätt för att lära dig nya arbetsuppgifter. Du har vilja, intresse och förmåga att hjälpa andra människor och anstränger dig för att leverera lösningar. Du trivs med komplexa arbetsuppgifter och motiveras av att förstå bakomliggande faktorer till problem. Vidare drivs du av att sätta igång nya projekt samtidigt som du driver ditt arbete på ett självständigt sätt.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, info@bravura.se , tel. 08-40024050

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: first line, 1st line, second line, 2nd line, service, kundservice, order, fakturering, e-tjänster, orderhantering, administration, EDI, XML, Göteborg

Varaktighet, arbetstid
Enligt överenskommelse., Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-03-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Nina Wålstedt 08-40024050 nina.walstedt@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2647362

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: