Teknikintresserad medarbetare inom Kundsupport!
Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Vill du ha en arbetsdag där du får nytta av dina kunskaper i teknisk engelska samtidigt som du får agera problemlösare i en bred administrativ roll och ha mycket kundkontakter? Vi på Adecco, Office & HR, ger dig möjligheten att utvecklas och få dina idéer genomförda.
Hur ser din vardag som kundsupportmedarbetare ut?
Din övergripande arbetsuppgift är att ansvara för att kunddatabasen för regionen är korrekt och aktuell. Du kommer att samarbeta både internt och externt med säljare, leverantörer, produktspecialister, kunder, serviceorganisation och lagerorganisation.
Som kundsupport kommer du att ta emot telefonsamtal och skriftliga förfrågningar från kunder. Vidare kommer du att skriva offerter, bevaka ordrar, avböja kundförfrågningar samt sköta dokumentation kring detta. I arbetsuppgifterna ingår även att hantera inköp av artiklar, kontrollera lagersaldo, bevaka inleverans av orderrelaterade inköp samt i vissa fall även hantera leveransuppföljningar. Därtill kommer du att fungera som back-up för serviceadministratörer, vara behjälplig vid kampanjer, medverka vid kundevenemang samt assistera regionsäljchefen.
Tjänsten är på heltid med omgående start och kommer att pågå i minst 6 månader. Arbetstiderna är vardagar 8-17. För rätt person finns mycket goda möjligheter till anställning hos vårt kundföretag.
Vem trivs här?
Har du utbildning minst på gymnasienivå, erfarenhet från liknande arbetsuppgifter, har en god tekniskt förståelse samt tidigare arbetat i CRM-system kommer du känna dig trygg på din nya arbetsplats där du även har stor möjlighet att utvecklas och ta nya kliv. Behärskar du dessutom teknisk engelska samt tyska kommer du snabbt in i arbetsuppgifterna.
Är du som person teknikintresserad, utåtriktad, kundorienterad och affärsmässig kommer du att känna dig som hemma på din nya arbetsplats. Gillar du dessutom att vara en servicefunktion både internt och externt samt är en problemlösare som gärna hanterar många arbetsuppgifter parallellt kommer du att trivas bland dina kollegor. Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.
Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Du blir anställd som konsult på Adecco och blir uthyrd till vårt kundföretag på centrala Hisingen. Är du rätt person finns mycket goda möjligheter till fortsatt anställning hos kund.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Publiceringsdatum2011-08-25Så ansöker duDu är välkommen att ansöka så snart som möjligt, intervjuer kommer att hållas löpande under ansökningstiden. Ansök till tjänsten genom att registrera dig på vår hemsida
www.adecco.se för att därefter ansöka. För att komma direkt till ansökan, klicka på länken nedan:
http://www.adecco.se/pages/jobad.aspx?adid=1371237Vid frågor rörande rekryteringsprocessen vänligen kontakta rekryteringsansvarig Sara Bergstrand på telefon 031 725 45 38.
Välkommen att söka!
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2011-09-06
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
KontaktSara Bergstrand, Rekryteringsansvarig, 031-7254538
FöretagAdecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
AdressAdecco Sweden AB, Office & HR, Göteborg
Götgatan 11
41110 Göteborg
KontorsadressGötgatan 11
KontaktuppgifterTelefonnummer: 031-725 45 00
Jobbnummer 1011525
Observera att sista ansökningsdag har passerat.