Teknikintresserad Account Manager

Mybw Office Management Document Solution AB / Säljarjobb / Göteborg
2022-06-13
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Teknikintresserad Account Manager" (publicerad 2022-06-20) ⬅️


Visa alla säljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Mybw Office Management Document Solution AB i Göteborg, Helsingborg, Linköping, Lund, Malmö eller i hela Sverige

Har du tidigare erfarenhet av försäljning och vill sälja klimatsmarta tjänster kopplade till Microsoft Teams Telekom som bidrar till en bättre framtid?

Vi söker nu en Account Manager inom nykundsförsäljning som vill bidra till ökad tillväxt och göra skillnad på riktigt. Missa inte chansen att få vara med på vår framgångsresa och bli en del av Sveriges första klimatneutrala telekombolag!

Publiceringsdatum
2022-06-13

Dina arbetsuppgifter
Som Account Manager hos oss blir din huvudroll att fokusera på försäljning av tjänster kopplade till Microsoft Teams Telekom till medelstora och stora företag i Sverige, där du har eget kund- och budgetansvar. Du är en viktig del i leveransen av Teams-relaterade IT/Telekom-tjänster där kunden erbjuds marknadens bästa plattformar.

Erfarenheter

Vi söker dig som har:

• Minst 1 års erfarenhet av försäljning
• Besitter mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt, då detta används i det dagliga arbetet
• Innehar B-körkort
• Vi förutsätter också att du har ett brinnande intresse för försäljning

Dina egenskaper
Vi söker dig som är driven, ansvarstagande och tävlingsinriktad! Du trivs med telefon och dator som arbetsredskap och brinner för att sätta kunden i fokus! För att lyckas i den här rollen tror vi att du är en lagspelare som sprider energi i gruppen och som ständigt strävar efter att överträffa dig själv.

Vad kan vi erbjuda dig?

• Månadslön & rörlig del
• Säljresor, tävlingar och kick-offer!
• Coachande ledarskap med närvarande chefer och fantastiska kollegor
• Möjlighet till tjänstebil efter 6 månader
• Great Place to Work-certifierad arbetsplats 2020, 2021 och 2022
• O.M Care: rikslunchkort, friskvårdsbidrag, förmånsportalen Benify och 1h träning i veckan på arbetstid

Om företaget
Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 400 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.200 MSEK år 2020 och har kontor i Stockholm, Oslo, Helsingfors, Tammerfors, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Linköping, Uppsala och Luleå.

www.officemanagement.se

Övrig information

Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid

Omfattning: Heltid

Plats: Mölndalsvägen, Göteborg

Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

Vi arbetar med löpande urval, så vänta inte med att skicka in din ansökan om det här är rollen för dig!

Har du frågor om tjänsten slår du en signal till mig Sara Lundberg på 010 858 40 67.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
MYBW Office Management Document Solution AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Mybw Office Management Document Solution AB (org.nr 556483-4371), http://www.officemanagement.se/

Arbetsplats
Office Management

Kontakt
Sara Lundberg
sara.lundberg@officemanagement.se

Jobbnummer
6737123

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Mybw Office Management Document Solution AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Mybw Office Management Document Solution AB: