Tekniker Underhåll, manuella hjälpmedel
Västra Götalandsregionen / Finmekanikerjobb / Uddevalla
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla finmekanikerjobb i Uddevalla,
Munkedal,
Färgelanda,
Vänersborg,
Trollhättan eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Västra Götalandsregionen i Uddevalla,
Munkedal,
Färgelanda,
Vänersborg,
Trollhättan eller i
hela Sverige Försörjningsförvaltningen är en förvaltning inom Västra Götalandsregionen. Verksamheten bedrivs i hela Västra Götaland med fokus på försörjning och logistik till regionens olika verksamheter. Vi utvecklar och levererar bland annat tjänster inom måltider, tvätt, läkemedelsnära produkter och hjälpmedel, och lagerhåller och distribuerar produkter.
Som tekniker får du möjlighet att göra skillnad i människors vardag!
Publiceringsdatum2024-02-02Dina arbetsuppgifterMed din tekniska kompetens och problemlösningsförmåga utför du bland annat funktionskontroll, installation och underhåll av manuella hjälpmedel.
Dina arbetsuppgifter är bland annat:
teknisk rådgivning vid montering
reparation och anpassning av manuella hjälpmedel såsom rollatorer, rullstolar och lyftar
dokumentation och övrig administration ingår som en naturlig del i uppdraget
arbete sker oftast ute på fältet eller i verkstaden i samarbete med kunder, patienter och medarbetare.
För att lyckas i rollen som tekniker behöver du:
ha ett gott bemötande och vara serviceinriktad
arbeta bra tillsammans med andra
trivas med att anpassa dig utifrån vad som händer
vara ansvarstagande och noggrann så att kvalitet och hög säkerhet säkerställs
Du har teknisk gymnasieutbildning eller motsvarande erfarenhet som ger tekniskt kunnande. Du har den fysik som krävs för att arbeta fysiskt under större delen av arbetspasset. Tunga lyft förekommer. Du kommunicerar väl på svenska, har god datorvana och har B-körkort samt god körvana.
Erfarenhet av hjälpmedel eller av affärssystemet Sesam är meriterande.
Övrig informationBeredskapstjänstgöring ingår i tjänsten.
Vi ser fram emot din ansökan!
Om Västra Götalandsregionen
Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland.
Västra Götalandsregionen arbetar aktivt för att digitalisera fler arbetssätt. För att vara en del av den digitala omvandlingen har du med dig grundläggande färdigheter och kan använda digitala verktyg och tjänster. Du kan söka information, kommunicera, interagera digitalt, är riskmedveten och har motivation att delta i utvecklingen för att lära nytt.
Vill du veta mer om Västra Götalandsregionen kan du besöka vår introduktion till nya medarbetare på länken
https://www.vgregion.se/introduktion. Du kan även läsa mer i presentation om
https://mellanarkiv-offentlig.vgregion.se/alfresco/s/archive/stream/public/v1/source/available/sofia/rs4011-467070786-672/surrogateSå ansöker duVästra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons.
Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.
Ersättning Månadslön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-02-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2024/538".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Västra Götalandsregionen (org.nr 232100-0131)
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Arbetsplats Hjälpmedelscentralen, Uddevalla
Kontakt Tanja Karlsson, Servicechef
010-4412633 Jobbnummer 8439018
Observera att sista ansökningsdag har passerat.